از امروز یک استقلالی دو آتشه‌ام

مهدی مهدی‌پور یکی از بازیکنانی است که طی سال‌های گذشته بدون آنکه به حواشی توجه کند از نظر فنی قابلیت های زیادی از خودش به نمایش گذاشته است. او که در ذوب‌آهن به فوتبال ایران معرفی شد و سابقه حضور در تراکتور را نیز دارد، توانسته در همه فصول گذشته یک روند ثابت و مطلوب را نشان بدهد و با این شرایط طبیعی است که در لیگ بیستم پیراهن یکی از تیم‌های بزرگ ایران را برتن کند.

مهدی مهدی‌پور که به تازگی به استقلال پیوسته انگیزه زیادی دارد تا توانایی‌های خودش را در تیم آبی پوش پایتخت به نمایش بگذارد و به بازیکنی محبوب نزد طرفداران استقلال تبدیل شود. او حتی حالا که تست کرونایش مشکوک تشخیص داده شده نیز نگران از دست دادن دوران آماده سازی پیش فصل است و به چیز دیگری فکر نمی‌کند.

مهدی مهدی پور صحبت های جالبی را درباره حضور در استقلال، رقابت با سایر نفرات ، آینده تیمش و برخی موضوعات دیگر مطرح کرد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

**امیدوارم برای استقلال مثمرثمر باشم

بعد از اینکه قراردادم را با ذوب آهن فسخ کردم، چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری داشتم اما بعد از مشورت با بزرگانم و البته بررسی همه جوانب دوست داشتم تصمیمی بگیرم که به نفع خودم و آینده فوتبالم باشد. از این رو انتخابی کردم که از آن راضی ام و امیدوارم حضور در استقلال در ادامه مسیر فوتبالی‌ام به من کمک کند و به چیزهایی که مد نظرم هست،‌برسم. خودم هم انگیزه زیادی دارم تا به تیم بزرگ استقلال و هوادارانش کمک کنم و بازیکنی مثمرثمر باشم.

**از کودکی نه قرمز بودم، نه آبی

من دوست ندارم حالا که به استقلال پیوسته‌ام، بگویم از کودکی استقلالی بودم و این مسائل را مطرح کنم. واقعیت این است که من از کودکی نه طرفدار استقلال بودم و نه طرفدار پرسپولیس. من از سنین پایین و از 8، 9 سالگی در آکادمی سپاهان رشد کردم و بعد به ذوب‌آهن رفتم و این حضور باعث شد استعدادم شکوفا شود و خودم را نشان بدهم. واقعا از کودکی طرفدار هیچ تیمی نبودم و همواره در هر تیمی بازی کردم طرفدار آن شده ام.

**از امروز یک استقلالی دو آتشه‌ام

الان که به استقلال پیوستم، باید بگویم از امروز یک استقلالی دو آتشه هستم و برای موفقیت تیمم هر کاری از دستم برمی‌آید انجام می‌دهم. دوست دارم استقلال به جایگاهی که استحقاقش را دارد، برسد و همه ما از موفقیت های تیم لذت ببریم و از همه مهم تر هواداران خوبمان خوشحال شوند.

**جو استقلال صمیمانه است

جو تیم استقلال یک جو مثبت و دوستانه است. همه بازیکنان تیم از دوستان قدیمی‌ام هستند. خوشحالم وارد تیمی شدم که همه اعضای آن صمیمی و گرم هستند و از آنها ممنونم که مرا نیز به گرمی پذیرفتند.

**نگرانی‌ام از کرونا نیست، بابت از دست رفتن زمان است

تست قبلی کرونای من مشکوک بودم وبه همین خاطر خودم را قرنطینه کردم. علائم ابتلا به کرونا را دارم؛ بدنم ضعیف شده و امیدوارم هرچه سریع تر این بیماری را پشت سر بگذاریم. نگرانی من البته بابت ابتلا به این ویروس نیست. نگرانی ام بابت این است که تایم آماده سازی را از دست می‌دهم و کمی از سایر اعضای تیم عقب می‌افتم. قطعا اینطوری کارم برای آینده سخت می‌شود و باید تلاش بیشتری انجام بدهم تا به سایر بازیکنان برسم و برای تیمم بازی کنم.

**مشکلی بابت باز شدن پنجره نقل و انتقالات نیست

مسئولان باشگاه در تلاش هستند که پنجره نقل و انتقالاتی باز شود و قطعا این اتفاق می افتد. ما بازیکنان تازه وارد استقلال نگرانی‌ای از این بابت نداریم و با تلاش مدیران استقلال این مساله حل خواهد شد.

**به استقلال نیامدم تا جای علی کریمی را بگیرم

من قبلا هم گفته ام که هرگز به استقلال نیامدم که جای علی کریمی را بگیریم. اصلا به این قصد در استقلال حضور پیدا نکردم. هر بازیکنی جایگاه خودش را دارد و من هم باید جایگاه خودم را به دست بیاورم. همه تلاشم را می‌کنم تا روزهای خوبی را سپری کنم و جای خودم را در استقلال پیدا کنم.

**دوست دارم کریمی در استقلال بماند

امیدوارم علی کریمی در استقلال بماند. او از دوستان قدیمی و صمیمی‌ام است. از کودکی و شاید از 10، 11 سالگی ما با هم بودیم. واقعا دوست دارم در استقلال بماند و به تیم مان کمک کند.

**من، پهلوان و دانیال فراتر از یک هم تیمی هستیم

من، احسان پهلوان و دانیال اسماعیلی فر حدود 7، 8 سال با هم بودیم. در ذوب آهن چندین سال کنار هم بازی کردیم، بعد با هم به سربازی رفتیم و برای تراکتور بازی کردیم و سپس دوباره به ذوب‌آهن برگشتیم. رابطه ما در این سال‌ها از هم تیمی فراتر رفته است. خیلی با هم صمیمی هستیم و الان هم رابطه مان بسیاری گرم و مثل گذشته است. هیچ تغییری هم نکرده است. حالا قسمت این بوده که از هم جدا شویم و هرکدام در یک تیم دیگر بازی کنیم. دیر یا زود این اتفاق می‌افتاد اما این مساله خللی در رابطه ما ایجاد نمی‌کند.

**با دانیال و احسان سنگین کری می‌خوانیم

من زیاد اهل کری خواندن در رسانه‌ها نیستم اما بین خودمان و در جمع‌های دوستانه زیاد کری خوانی می‌کنیم. الان هم که احسان پهلوان به پرسپولیس رفته و دانیال اسماعیلی فر در سپاهان بازی می‌کند سنگین باز هم کری می‌خوانیم.

**استقلال صد درصد امیدوار کننده است

شرایطی که استقلال در حال حاضر دارد، صد درصد امیدوار کننده است. بچه هایی که ماندند فوتبالیست های قابلی هستند و نفراتی که اضافه شدند هم در پست های خود جزو بهترین ها به حساب می‌آیند. شک نکنید استقلال روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و می‌توانیم هواداران را خوشحال کنیم.

**می‌دانیم هواداران ناراحتند

همه اعضای تیم استقلال ناراحتی هواداران را بابت ناکامی های چند سال گذشته درک می‌کنند. امسال تمام هدفمان این است که این هواداران را خوشحال کنیم و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.