واکنش سردار آزمون به باخت زنیت

 با آغاز فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ، تیم های گروه های 4 تا 8 در شب نخست آغاز این بازی ها به مصاف هم رفتند که در یکی از این دیدار زنیت با سردار به مصاف بروخه بلژیک رفت.

در این دیدار، یاران آزمون در آخرین ثانیه های بازی با گل دکتلائرو بازی را با نتیجه 2 بر یک به حریف بلژیکی خود واگذار کردند تا در زمین خود شکست تلخی را تجربه کنند و کار آنها با توجه به حضور لاتزیو و دورتموند در این گروه، سخت شود.

سردار آزمون در این دیدار یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و 90 دقیقه در ترکیب زنیت حضور او داشت. او در این بازی 3 پاس کلیدی و فوق العاده برای هم تیمی هایش مهیا کرد ولی هم تیمی های آزمون قدر پاس های سردار را ندانستند و فرصت های خوبی که مهاجم ایرانی زنیت ساخته بود، از دست رفتند.

آزمون که در این دیدار عملکرد قابل قبولی داشت و با کسب نمره 7 یکی از معدود خوب های زنیت بود، با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد که باختن متنفر است و برای جبران این نتیجه تلاش می کند.

آزمون در این پست نوشته است: « من از باختن همیشه متنفر بودم و هستم دیشب همه کار کردیم ولی حیف شانس با ما یار نبود  امیدوارم که بازی های آینده جبران کنیم.»

زنیت روز شنبه و در هفته دوازدهم لیگ روسیه به مصاف روبین کازان می رود و پس از آن در روز چهارشنبه هفته آینده در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا مهمان دورتموند خواهد بود که یاران آزمون برای صعود از این گروه و یا حداقل کسب سهمیه لیگ اروپا، نیاز مبرمی به کسب امتیاز در این مسابقه دارند.