ادعای جنجالی معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس

 حسین خبیری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس  درباره اتفاقات اخیر این تیم اظهار داشت: اتفاقاتی که در باشگاه پرسپولیس رخ داد جالب نبود و آسیب بزرگی را به فینالیست لیگ قهرمانان آسیا وارد کرد. حواشی ایجاد شده آرامش باشگاه پرسپولیس را بر هم زد. اتفاقات تلخی در روز‌های گذشته به وجود آمد که خیلی از افراد را آزرده خاطر کرد.

او افزود: سوءتفاهمی که برای مردم مازندران، بازیکنان و کادر فنی به وجود آمد، قشنگ نبود و رسول پناه باید عذرخواهی می‌کرد که این کار را انجام داد. تبعات این اتفاق منجر به استعفای رسول پناه و رغبتی شد تا باشگاه پرسپولیس در بدترین زمان دچار حاشیه شود. هواداران به شدت نگران وضعیت فعلی باشگاه هستند.  

خبیری در ادامه بیان کرد: مدیران زیاد و کاربلدی مثل دادکان، گرشاسبی، طاهری و کاشانی هستند که می‌توانند در این شرایط به باشگاه پرسپولیس کمک کنند. پرسپولیس در چند سال گذشته نتایج خوبی گرفته و اکنون نوبت خوشحالی هواداران بود، اما هواداران، کادر فنی و بازیکنان حتی یک روز خوش نداشته اند. پرسپولیس این شانس را دارد که  قهرمان آسیا شود.

او اضافه کرد: درست است که اتفاقات اخیر تلخ بود، اما هواداران هوشیار باشند که یک توطئه در کار بوده است. عده‌ای در اتاق فکر مشغول توطئه چینی علیه پرسپولیس هستند. از مسئولان ورزش کشور خواهش می‌کنم که باشگاه پرسپولیس را به سر و سامان برسانند.