انتقاد تند رحمتی به تعویق یک هفته ای لیگ برتر

شهر خودرو که پس از پایان اردوی خود اولین بازی تدارکاتی اش  را در مشهد برگزار می کرد در یک دیدار جذاب توانست نساجی مازندران را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد. مهدی رحمتی پس از پایان این دیدار در مصاحبه‌ای درباره مسائل مختلف و تعویق لیگ صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید:

در ابتدا درباره روند آماده سازی خود و فصل نقل و انتقالات بگویید؟

روند آماده سازی ما خوب بوده و یک اردوی ۱۲ روزه در تهران برگزار کردیم، سعی کردیم بیشتر بازی‌های دوستانه برگزار کنیم، سه بازی در تهران و یک بازی هم امروز در مشهد انجام دادیم. با توجه به اینکه ما نفرات جدیدی را به تیم‌مان اضافه کردیم سعی‌مان بر این بود که با برگزاری بازی‌های دوستانه هماهنگی نفرات را بیشتر کنیم که خوشبختانه به خواسته‌ی خود رسیدیم.

با توجه به برنامه سازمان لیگ برنامه دیدارهای دوستانه را چیده بودیم که حالا بازی‌ها به تعویق افتاد و منتظر هستیم تا ببینیم چه اتفاق مثبتی قرار است در آن یک هفته درباره کرونا در کشور رخ دهد که مسابقات را به تاخیر انداخته اند.

پس شما از به تعویق انداختن مسابقات ناراحت هستید؟

ما طبق برنامه ای که به ما داده بودند برنامه ریزی کردیم، حالا من به این فکر می کنم که چه اتفاقی قرار است بیفتد، بمب اتم قرار است اختراع شود، موشکی قرار است به فضا پرتاب شود که ما قرار است یک هفته ای جلوی کرونا را بگیریم. فکر می کنم اگر قرار است لیگ شروع شود باید برنامه ریزی شود که مدام چند روز یکبار لیگ به وفقه نیفتد، اگر هم قرار است که این اتفاق بیفتد که لیگ را چند ماه تعطیل کنند تا وضعیت کرونا در کشورمان سروسامان بگیرد. می دانید که ما ۵ بازیکن‌مان درگیر این ویروس هستند و سلامتی بازیکنان و سلامتی مردم برای ما مهم است، اما اینکه یک هفته مسابقات را به تعویق بیندازند خیلی مضحک است. نمی دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد، قرار است قرنطینه‌مان کنند یا موضوعی دیگر، همین مسائل است که ما را اذیت می‌کند.

وضعیت بازیکنان کرونایی‌تان چطور است؟

خدا را شکر وضعیت آنها خوب است، علائم خاصی ندارند به جز یک نفر که کمی بدن درد داشت مابقی حال خوبی داشتند و در قرنطینه به سر می‌برند.

وضعیت چمن تمرین شما چگونه است؟

با توجه به فصل، زمین تمرین ما وضعیت خوبی ندارد و ما مشکل داریم و نمی توانیم تمرین های تاکتیکی را انجام دهیم. جالب است برایتان بگویم که امروز می‌خواستیم یک بازی دوستانه در ورزشگاه امام رضا انجام دهیم، با وجودی که ما یک تیم از شهر مشهد هستیم، خیلی جالب است که برای بازی دوستانه از ما ۷۵ میلیون تومان پول خواستند که اجازه دهند ما در این زمین بازی کنیم و در نهایت به ۶۰ میلیون رضایت دادند.

فکر می کنم وقتی یک تیم متعلق به یک شهر است باید امکانات را در اختیارش قرار دهند، من نمی گویم که پولی نمی دهیم، اما پارسال برای یک بازی دوستانه از ما ۲۰ میلیون تومان و امسال ۶۰ میلیون تومان میگیرند. معلوم نیست تورم بر چه اساس حساب می شود. ما دوست داریم زمین تمرین هم به زمین دوم ورزشگاه امام رضا منتقل شود، زیرا شرایط بهتری دارد. امیدوارم با توجه به اینکه این تیم خصوصی است و از جیب شخص اقای حمیداوی خرج می شود مسئولان با ما همراهی کنند.