به گزارش افکار نیوز،مهدی تارتار در گفتگو با مهر، درمورد باخت پرسپولیس برابر الهلالعربستان با بیان مطلب فوق گفت: پرسپولیس روز بدی را برابر الهلال داشت، با نوع بازی تیم نتیجه بدست آمده دور از انتظار نبود و میتوان حتی آن را عادلانه خواند.

وی با بیان اینکه امروز پرسپولیس شرایط حساسی دارد و نمی‌خواهم در مورد نقاط ضعف آن صحبت کنم، افزود: انصافا پرسپولیس نقاط ضعف زیادی دارد، دنیزلی مربی باتجربه‌ای است و باید این نقاط ضعف را شناسایی کند و با رفع آن، کار کند تا در بازی‌های بعدی پرسپولیس از این نقاط ضعف دچار مشکلات بیشتری نشود.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد " کم کاری " بازیکنان پرسپولیس در این بازی، اضافه کرد: چنین چیزی اصلا وجود نداشته و قابل قبول نیست، بدترین چیز برای تک تک بازیکنان باخت است زیرا نمی‌توانند از خانه بیرون بروند. مطمئنم همه بازیکنان پرسپولیس حتی برای پیروزی در این بازی نذر و نیاز کردند.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: خودم در سال‌های نه چندان دور بازیکن بودم و می‌دانم بازیکنان امروز پرسپولیس به این شرایط واقف هستند که پس از چند هفته شکست در زمین تمام تلاش خودشان را انجام داده تا پیروز چنین میدان مهمی شده و سربلند زمین مسابقه را ترک کنند. اصلا قبول ندارم بازیکنان مقصر این شکست‌ها باشند زیرا مسائل روحی - روانی و فنی، عامل اصلی این باخت‌ها بوده که تنها شخص سرمربی باید پاسخگوی آنها باشد.

تارتار با اشاره به اینکه دنیزلی به دلیل تسلط نداشتن به زبان فارسی نتوانسته است مسائل روحی - روانی تیم را برطرف کند، تصریح کرد: در این مدت دنیزلی نتوانسته است مشکلات فنی تیم را هم مرتفع کند زیرا در مسابقات آسیایی سیبلی به نام " میثاق معمارزاده " وجود ندارد که همه وی را نشانه گرفته و هدفی برای عذر و بهانه‌ها باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که شما هم با نظر پیشکسوتان پرسپولیس که دنیزلی را مقصر شکست‌های اخیر می‌دانند، موافق هستید؟ اظهار داشت: دوست ندارم اینگونه صحبت کنم اما انصافا غیر از این هم نیست. دنیزلی در آسیا همه جور بازیکنی دارد اما تیمش در ورزشگاه آزادی برابر الغرافه هم خوب بازی نکرد. من می‌دانم در تمرینات هم بیشتر کارهای عمومی انجام می‌دهد تا اینکه بخواهد برای برطرف کردن نقاط ضعف تیم برنامه‌های تمرینی خاصی را در نظر بگیرد.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان با اشاره به اینکه همه از شکست پرسپولیس ناراحت شدند زیرا هم باخت و هم خوب بازی نکرد، گفت: امیدوارم شرایط بحرانی پرسپولیس بزودی برطرف شود و آنها با رفع مشکلات فنی فعلی، با قدرت در بازی آینده برابر الشباب در امارات به میدان رفته و شانس صعود خود حتی به عنوان تیم نخست گروه را هم افزایش دهند.