بوسیدن لوگوی الریان را رها کنید؛ ما فینالیست آسیا هستیم

 در میان پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس، رضا جباری متفاوت‌ترین انتقادات را از مدیریت باشگاه داشت زیرا او سرمربی تیم نوجوانان بود و قاعدتاً باید به خاطر حفظ شغل هم شده، از مهدی رسول‌پناه و سایر مدیران باشگاه تعریف و تمجید می‌کرد اما حتی یک روز هم دست از انتقاد برنداشت و حرف هواداران پرسپولیس را به زبان می‌آورد. 
جباری در این مورد به خبرنگار ما گفت: «وقتی همیشه ادعا می‌کنیم پرسپولیسی هستیم، پس باید مسائل مربوط به این باشگاه اولویت اول‌مان باشد. مگر می‌شود حضور در آکادمی پرسپولیس برایم مهم نباشد اما مهم‌ترین موضوع، همیشه پرسپولیس و هوادارانش هستند. اگر من در باشگاه سمتی دارم، به خاطر آنهاست و وظیفه خودم می‌دانم حرف دل‌شان را بزنم. هواداران تنها ارکان باشگاه هستند که با پرسپولیس «سفیدامضا» کرده‌اند و باید قدرشان را بدانیم. افتخار می‌کنم که هواداران هم پیام‌های محبت‌آمیزی می‌دهند.» 
او اضافه کرد: «من مثل برخی از پیشکسوتان نیستم که تا دو روز قبل سکوت کرده بودند و امروز که حرف از تعیین مدیرعامل جدید است، مدام مصاحبه می‌کنند. البته مردم همه این افراد را می‌شناسند. من همیشه تلاش کردم تا از مشکلات بگویم آن هم بدون توهین یا تهمت زدن به افراد حتی به قیمت اینکه برکنار شوم، باز هم حرفم را زدم. اتفاقاً زمان انصاری‌فرد ، در چند مصاحبه از عملکرد هیئت‌مدیره انتقاد کردم. انصاری‌فرد پیام فرستاد که اگر باز هم انتقاد کنی، هیئت‌مدیره از سرمربیگری تیم نوجوانان برکنارت می‌کند اما من گفتم به خاطر آنکه حق هواداران را بگیرم، به انتقاداتم ادامه می‌دهم تا شرایط باشگاه بهتر شود. این کار حرف دل هواداران است. هرجا که احساس کنم حق طرفداران پرسپولیس خورده شده، حرف می‌زنم و از برکناری هم نمی‌ترسم.» 
از هافبک پیشین پرسپولیسی‌ها در مورد حواشی اخیر پیرامون پرسپولیس هم سؤالی پرسیدیم که این‌طور پاسخ داد: «به هر حال وقتی یک ستاره از تیم جدا می‌شود، همه نگران می‌شوند. ما کمتر از دو ماه دیگر، فینال آسیا را در پیش داریم و دست یحیی گل‌محمدی بسته است. اتفاق خوبی نیست که شجاع، ترابی، انصاری، بیرانوند و...  را از دست بدهیم اما حرف من با هواداران این است‌؛ بدون ترابی، علیپور و دیگران هم به فینال رفتیم. اگر مهدی ترابی رفت، ما احسان پهلوان را داشتیم که جای خالی این بازیکن را به خوبی پر کرد. هواداران نباید از جدایی شجاع، ترابی و علیپور هراس داشته باشند زیرا پرسپولیس امثال علی کریمی ، مجتبی محرمی، فرشاد پیوس، کریم باقری، علی دایی و...  را هم از دست داد ولی همچنان پرسپولیس است. اگر وحدت تیمی و هواداران باقی بماند، من به شما قول می‌دهم با همین نفرات هم می‌توانیم به موفقیت‌های بیشتری برسیم.» 
جباری در نهایت گفت: «حرفم این است وقتی بازیکنی می‌رود، دیگر باید بپذیریم که رفته تا به زندگی خودش بپردازد اما زندگی ما پرسپولیس است. شجاع رفته و لوگوی الریان را بوسیده. باید این مسائل را بپذیریم که شجاع دیگر بازیکن آن تیم است و باید به خواسته‌هایش هم احترام بگذاریم. هرقدر بیشتر عکس شجاع هنگام بوسیدن لوگوی الریان منتشر شود، انرژی منفی بیشتری به سمت پرسپولیس می‌آید. باید این موضوع را رها کنیم و فکر منافع باشگاه خودمان باشیم.»