برتری پرگل استقلال مقابل الریان

سرویس ورزشی افکارنیوز: ديدار تيم هاي استقلال و الريان قطر در چارچوب هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا از ساعت ۱۹:۲۰ در ورزشگاه آزادي آغاز شد و نماينده ايران ۳ بر صفر به برتري رسيد.

استقلال برای جست‌وجوی آخرین امیدهای صعود با بهترین ترکیب ممکن پای به دیدار با الریان گذاشت و برای رسیدن به دروازه این تیم میداوودی را به همراه آرش برهانی در نوک خط حمله تیمش به کار گرفت. از آن سو الریان که با ۶امتیاز از ۴بازی گذشته‌اش تا قبل از این بازی بالاتر از استقلال ایستاده بود برای حفظ این برتری به میدان آمد.

استقلال از ابتدا نشان داد که برای پیروزی گام به میدان گذاشته و حتی دقیقه ۹ موقعیت بسیار خوبی را از دست داد اما در ادامه بازی متعادل تر شد.

استقلال در دقیقه ۲۲ صاحب ضربه پنالتی شد و برهانی این ضربه را تبدیل به گل کرد.

آبی پوشان در ادامه به حملات خود ادامه دادند و اوج آن در دقیقه ۴۰ بود که توپ میلاد میداودی به تیر برخورد کرد و توپ برگشتی را هم برهانی نتوانست به گل تبدیل کند. میداودی در ادامه فرصت دیگری هم داشت که از دست داد.

استقلال نیمه دوم را به قصد گلزنی آغاز کرد اما الریان هم فرصت های خوبی داشت.

در دقیقه ۷۵ اسماعیل شریفات گل دوم را به ثمر رساند تا خیال آبی پوشان راحت شود. آرش برهانی در دقیقه ۴ + ۹۰ گل سوم استقلال را به ثمر رساند تا آبی پوشان ۳ بر صفر به برتری برسند.

استقلال با این پیروزی ۸ امتیازی شد و امیدواری اش برای صعود بیش از قبل شد. الریان هم با این شکست ۶ امتیازی باقی ماند.

قضاوت این مسابقه بر عهده داوری از چین بود. وی به زندی، تیموریان و حمودی از استقلال کارت زرد نشان داد.

بازیکنان استقلال:

مهدی رحمتی، خسرو حیدری، حنیف عمران زاده، ساموئل، فریدون زندی(۶۹ - مجتبی جباری)، پژمان منتظری، میثم حسینی، علی حمودی، آندرانیک تیموریان(۸۶ - محسن یوسفی، میلاد میداودی(۷۰ اسماعیل شریفات)، آرش برهانی

سرمربی: پرویز مظلومی

حواشی بازی:
*ناراحتی میداودی از تعویض و محرومیت تیموریان

میلاد میداودی وقتی در دقیقه ۷۰ متوجه شد باید تعویض شود از این تصمیم ناراحت شد و به هنگام خارج شدن از زمین مچ بند خود را باز و به زمین پرتاب کرد و وقتی به سمت نیمکت می رفت زیر لب غرولند می کرد.

* تیموریان با دریافت کارت زرد از داور دو اخطاره شد و بازی با نسف قارشی را از دست داد.

*دقیقه ۶۲ بازی هواداران جباری را تشویق کردند و از مظلومی خواستند او را به بازی بیاورد.

*وقتی اسماعیل شریفات گل دوم استقلال را زد، هنکه از نیمکت تیم تا نقطه کرنر دوید تا به این بازیکن تبریک بگوید. این حرکت او باعثشد هواداران استقلال وی را تشویق کنند.

* بلندگوی ورزشگاه تعداد هواداران استقلال را ۵۳۷۷۴ نفر اعلام کرد.