پشت پرده عدم حضور مهاجم گلزن استقلال در تمرینات

مهاجم گلزن و توانمند استقلال این روزها با مسئولان باشگاه به یک اختلاف خورده و به همین خاطر نه تنها در بازی دوستانه روز گذشته با شهرداری آستارا حضور نداشت که امروز هم به محل تمرین نرفت.

ماجرا از این قرار است که بعد از ترک ایران توسط آندره آ استراماچونی و دستیارانش مسئولان سابق باشگاه استقلال خانه ای که برای دستیاران مربی ایتالیایی اجاره کرده بودند را به ارسلان مطهری دادند تا او در آن زندگی کند. از این رو با پایان مهلت یکساله اجاره نامه باشگاه استقلال دیگر آن را تمدید نکرده و مطهری فعلا در هتل زندگی می کند.

همین موضوع موجب ناراحتی امیر ارسلان مطهری شده است. ظاهرا در زمان مدیریت امیرحسین فتحی در استقلال او به مطهری قول داده بوده که مسکن را نیز برایش تهیه کند اما چیزی در قرارداد مطهری مکتوب نشده است. از طرف دیگر مسئولان باشگاه استقلال از نظر قانونی نمی توانند برای نفرات ایرانی خود منزلی تهیه کنند و این مساله فقط درباره خارجی ها صدق می کند.

حالا مطهری که از گرفتن خانه اش توسط باشگاه و تحویل به مالک ناراحت است در تمرینات شرکت نمی کند. از این رو مدیران استقلال قصد دارند طی یکی، دو روز آینده با مطهری جلسه ای بگذارند و این مشکل را حل کنند. استقلالی ها نمی توانند خانه ای برای مطهری تهیه کنند اما احتمالا در جلسه مذکور این مساله را حل می کنند تا مشکل مسکن مطهری نیز برطرف شود و او به تمرینات این تیم برگردد.