دردسر دزدان گردنبند دایی برای سارقان پایتخت

 علی دایی چهره سرشناس فوتبال ایران عصر چهارشنبه گذشته مقابل دفتر کارش در خیابان آصف، محله زعفرانیه با یک اتفاق تلخ مواجه شد. دو سارق در حالی که نورا دختر دایی همراهش بود به این چهره سرشناس فوتبال کشورمان حمله کرده و گردنبند گرانقیمت او را به سرقت بردند.

از عصر همان روز پلیس آگاهی تهران با تشکیل پرونده به دنبال شناسایی و دستگیری سارقان گردنبند دایی برآمد. با توجه به حجم بالای بازنشر خبر سرقت از دایی آن هم با زورگیری و استفاده از چاقو، حالا جدیت پلیس برای به دام انداختن سارقان چند برابر بیشتر شده و آنها قول داده‌اند در سریع‌ترین زمان ممکن سارق گردنبند علی دایی را پیدا کنند.

نکته مهم ماجرا اینجاست که دو دزد گردنبند از جمله سارقان ناشی تهران بودند که با سرقت از «علی دایی» باعث حساسیت ویژه رسانه‌ها، شهروندان در فضای مجازی و البته پلیس آگاهی تهران شدند. آنها نه تنها خود را در معرض شدیدترین خطر ممکن کردند بلکه برای سایر سارقان تهران نیز دردسر بزرگی ساختند (!) زیرا از این پس به خاطر حجم اخبار منتشر شده علیه سارقان  گردنبند دایی ، همه سارقان تهران امنیت خود را از دست داده‌اند و هر لحظه باید منتظر خبر دستگیری همه آنها باشیم.