نسخه یک پیشکسوت برای سرخپوشان/ پرسپولیس نیاز به یک مهاجم گلزن دارد

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت  تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی این تیم برابر سایپا اظهار کرد: بازیکنان پرسپولیس  با وجود اینکه در بازی اول هماهنگ نبودند، اما چند موقعیت گلزنی ایجاد کردند. البته نبود آل کثیر در این بازی احساس شد. در این بازی مهدی عبدی در زدن ضربات آخر بی دقت بود و نتوانست گلزنی کند.  

او ادامه داد: تیم سایپا  برای کسب یک امتیاز  به زمین مسابقه آمده بود.  این تیم فقط به ضدحملات دل بسته بود و در نهایت به هدف خود رسید. البته یحیی گل محمدی تیم پرسپولیس را با احتیاط وارد زمین مسابقه کرد. به نظرم لازم نبود نوراللهی و کامیابی نیا همزمان با هم  بازی می‌کردند و  بهتر بود  سرخپوشان  با ۲ مهاجم به مصاف تیم سایپا می‌رفتند.  

فنونی زاده بیان کرد: تیم پرسپولیس بعد از اخراج کامیابی نیا بهتر بازی کرد. البته ای کاش سرخپوشان در همان دقایق ابتدایی بازی ۱۰ نفره می‌شدند. با وجود اینکه پرسپولیس با ۲ مهاجم بازی می‌کرد، اما امیری در محوطه جریمه حریف حضور نداشت و بازیسازی می‌کرد و همین باعث شد که عبدی در خط حمله تنها باشد.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره نقاط ضعف این تیم گفت: به نظرم پرسپولیس نیاز به یک مهاجم گلزن دارد، چون مهدی عبدی بازیکن جوانی است و زمان می‌برد تا به یک مهاجم تمام عیار تبدیل شود. آل کثیر مهاجم خوبی است، اما ۶ ماه محروم شده است. مهاجم جوان در پرسپولیس دوام نمی‌آورد، چون هواداران  از تیم خود  گل می خواهند و منتظر نمی‌مانند تا یک بازیکن به آمادگی کامل برسد.

او افزود: تیم پرسپولیس فقط کمبود مهاجم دارد و در سایر پست‌ها بازیکنان خوبی در اختیار دارد. مهاجم خوب در ایران نیست. همه مهاجمان تیم دارند و پرسپولیس باید از لیگ دسته یک بازیکن به خدمت بگیرد.

فنونی زاده درباره ارزیابی خود از آینده پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس سه شنبه باید به مصاف  تیم فوتبال صنعت نفت آبادان  برود و گل محمدی باید نقاط ضعف تیم را برطرف کند تا نتیجه لازم را بگیرد. به نظرم تیمی که در بازی اول توانست ۱۰ موقعیت گلزنی ایجاد کند به طور حتم سودای قهرمانی دارد.