توصیه آرش برهانی به شیخ دیاباته در بازی مقابل مس رفسنجان

استقلال در اولین گام خود در لیگ بیستم، موفق شد از سد تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده مس رفسنجان بگذرد و با وجود در اختیار نداشتن بازیکنان جدیدش، در این دیدار خوب ظاهر شد.

آبی ها در نیمه اول مقابل حریف خود ناکام بودند و نتوانستند موقعیت خطرناکی نیز بر روی دروازه ناصر سالاری خلق کنند اما در نیمه دوم با ارائه یک بازی خوب و هماهنگ، دو بار دروازه حریف خود را باز کردند و اگر از فرصت هایشان به خوبی استفاده می کردند، شاید می توانستند گل های بعدی را نیز به ثمر برسانند.

در این مسابقه، محمود فکری ترجیح داد به مهاجم اهل مالی تیمش استراحت دهد. شیخ دیاباته که یکی از بازیکنانی بود که دیرتر از سایرین به تمرینات استقلال اضافه شد، در این بازی نیمه اول را از روی نیمکت تماشا کرد.

در دقیقه 70 که استقلال اختلافش را به 2 گل رسانده بود، فکری ترجیح داد مهاجم بلند بالای تیمش را که در ادامه لیگ حساب ویژه ای روی او باز کرده است، به میدان بفرستد تا او در جریان مسابقات قرار بگیرد.

 

نکته جالب در مورد زمان تعویض دیاباته، توصیه های فنی آرش برهانی کمک مربی فکری به دیاباته بود. برهانی که خود در زمان حضور در استقلال توانست عنوان آقای گلی لیگ برتر را بدست بیاورد، پیش از حضور شیخ در زمین به او نکات فنی را گوشزد کرد.

دیاباته که خودش در فصل گذشته آقای گل فوتبال ایران شده است، با توصیه های دیگر آقای گل استقلالی ها وارد زمین مسابقه شد هر چند که برهانی در زمان حضور این بازیکن در بازی نیز با او مشغول به صحبت شد ولی دیاباته نشان داد پس از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هنوز به آن آمادگی کامل نرسیده است و کمی نیاز به زمان دارد.