عملکرد استقلال با محمود فکری زیر ذره بین کاپیتان سابق

مهدی امیرآبادی در خصوص عملکرد استقلال در اولین مسابقه لیگ بیستم اظهار داشت: بازی خوبی انجام شد و خوشبختانه بازی اول که خیلی مهم است را با برد شروع کردند. این برد روحیه‌ساز بود و خوشحالم که استقلال توانست 3 امتیاز را بگیرد.

وی افزود: امیدوارم بازیکنان جدید استقلال هم به ترکیب اضافه شوند و آنها به تیم ما کمک کنند تا شاهد فوتبال هجومی از تیم باشیم. در بازی مقابل مس رفسنجان نقاط ضعف وجود داشت و مثلاً در خط دفاعی ناهماهنگی‌هایی به وجود آمد ولی فکری و عمران‌زاده خودشان مدافع بودند و قطعاً نقاط ضعف را برطرف خواهند کرد. 

بازیکن سابق تیم استقلال با اشاره به اینکه حضور بازیکنان جدید می‌تواند به استقلال کمک کند، عنوان کرد:‌ در بازی با مس جای آنها خالی بود. البته سال گذشته دست استقلال بسته بود و اگر بازیکنی مصدوم می‌شد خلاء او روی تیم اثر می‌گذاشت اما امسال بازیکنان جایگزین خوبی به تیم اضافه شده‌اند و این می‌تواند به سرمربی تیم کمک کند.

کاپیتان سابق استقلال در خصوص دیدار هفته آینده مقابل فولاد گفت: بازی هفته دوم بسیار سخت است چون فولاد به آسیا رفته و البته انگیزه‌های فراوانی برای طرفین وجود دارد. شاید مربیان 2 تیم که استقلالی هستند یک کری ریز داشته باشند اما فکر می‌کنم دیگر نباید در باد این برد خوابید و از امروز باید برای بازی با فولاد تمرین کرد.

وی در خصوص دعوت 23 بازیکن توسط اسکوچیچ به اردوی تیم ملی گفت: اسکوچیچ در حال محک زدن است اما به نظرم باید هرچه زودتر به ترکیب اصلی‌اش برسد. ما فرصت چندانی برای امتحان کردن نداریم و تیم ملی چهار بازی مهم در پیش خواهد داشت. امیدوارم او هرچه سریع‌تر به نفرات اصلی خود برسد و تیم ملی را مهیای مسابقات مقدماتی جام جهانی کند

امیرآبادی خاطرنشان کرد: بازی‌های تدارکاتی نباید بیشتر جنبه تست‌گیری داشته باشد و در واقع باید بازیکن اصلی مسابقات به هماهنگی برسند. قبول دارم که شاید یکسری بازیکن با انگیزه برای حضور در تیم ملی تلاش می‌کنند اما سرمربی تیم ملی هم باید برای مسابقات مقدماتی جام جهانی برنامه کوتاه‌مدت داشته باشد و سپس ترکیب تیم ملی را دستخوش تغییر کند.