برگزاری هفتاد و دومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک

هفتاد و دومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک امروز برگزار شد.

 کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در این باره اظهار داشت: رئیس فدراسیون ناشنوایان در خصوص مشکلات ورزشکاران و همینطور برنامه‌های المپیک ناشنوایان گزارشی را ارائه کرد. این فدراسیون درخواست‌هایی داشت که با برخی از آنها موافقت شد. موضوع دیگر در این فدراسیون مربوط به اختصاص محل ویژه برای دستاورد ورزشکاران ناشنوا در موزه ورزش، المپیک و پارالمپیک بود.

وی ادامه داد: در گزارش دوم سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی برنامه‌های دومین دوره پروژه همبستگی را ارائه کرد که سال آینده در استادیوم آزادی به مناسبت روز جهانی قایقرانی برگزار می شود. با کلیات این پروژه موافقت و قرار شد جزئیات بیشتری ارائه شود تا با ارسال این جزئیات به کمیته بین‌المللی المپیک حمایت مالی را هم داشته باشیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک همچنین با اشاره به کمک‌های کمیته به فدراسیون‌های بسکتبال و کشتی خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که در نشست امروز مطرح شد مربوط به کمک های کمیته به رشته های المپیکی بود که یا سهمیه گرفتند یا شانس کسب سهمیه دارند.

سعیدی افزود: درخواست بسکتبال و کشتی مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به گزارشات ارائه شده قرار شد با برنامه هایی که این ۲ فدراسیون دارند حمایت مالی لازم صورت بگیرد.