عذرخواهی عضو هیات مدیره باشگاه ماشین سازی از هراتیان و سازمان لیگ

بهداد بیات در مورد محرومیت چند بازیکن ماشین سازی در هفته اول که بنابر گفته مسئول مسابقات سازمان لیگ به علت کامل نبودن مدارک آن‌ها بوده، اظهار داشت: کاملا درست می گوید. متاسفانه با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات ما، تاییدیه فیفا دیر رسیده بود. 20 دقیقه مانده به شروع بازی یکی از همکاران باشگاه ما که در سازمان لیگ بود، به ما اعلام کرد که ایفمارک مجوز نداده است. فکر می‌کنم خودش در ابتدا اشتباه متوجه شده بود.

وی ادامه داد: این موضوع به وحید بیاتلو منتقل شد. هنگام گرم کردن بازیکنان، 4 بازیکن را بیرون کشید که از نظر روحی به هم ریخت که طبیعی هم بود. سه بار ارنج را عوض کرد و بازی اول لیگ هم بود. این اتفاقات باعث شد که متاسفانه بعد از بازی صحبت‌هایی مطرح شود. صحبت‌هایی در مورد فضای فوتبال ایران مطرح شد که همه می‌دانیم این مسائل وجود دارند.

عضو هیات مدیره ماشین سازی با اشاره به اظهارات سرمربی این تیم علیه مدیر مرکز ایفمارک گفت: در ارتباط با خانم زهره هراتیان، واقعا با ما همکاری کردند. همینطور سهیل مهدی و سازمان لیگ و از آن‌ها تشکر می‌کنم. عدم هماهنگی باشگاه ما بوده و مقصر آن شخص خود من هستم. مسئولیت آن را بر عهده می‌گیرم. سرمربی ما هم بعد از بازی این قضیه را متوجه شد که متاسفانه در آن فضای رسانه‌ای بعد از بازی باعث شد این صحبت‌ها مطرح شود.

بیات در گفت‌وگو با رادیو ورزش افزود: صحبت‌های او (سرمربی ماشین سازی) چند دسته بود. در مورد فضای دلالیسم، ما هم می‌دانیم چه اتفاقی دارد می‌افتد ولی در مورد خانم هراتیان و سازمان لیگ، از طرف ماشین سازی و وحیدبیاتلو عذرخواهی می‌کنم. چنین بحثی وجود نداشته و تمام همکاری انجام شده است. از تمام دوستان خواهش می‌کنم با توجه به اینکه جوانگرایی در لیگ ما اتفاق افتاده همکاری کنند تا متضرر نشویم.