نارضایتی سرمربی تیم ملی از شادی عینکی کاپیتان استقلال

یکی از سوژه‌ها یا انتقادات اصلی جدیدترین لیست دراگان اسکوچیچ نادیده گرفتن « وریا غفوری » کاپیتان شایسته استقلالی‌هاست. سرمربی کروات تیم ملی برای پست دفاع راست که یکی از پرستاره‌ترین پست‌های فوتبال ایران در سال‌های گذشته بوده، صادق محرمی و مجتبی نجاریان را به تیم ملی دعوت کرد. صادق محرمی مدافع راست تیم دیناموزاگرب است که در بازی دوستانه برابر ازبکستان نمایش بسیار خوبی داشت. با این حال نجاریان جوان دیگر چهره مدنظر اسکوچیچ است که با سابقه حضور در تیم امید و فولادخوزستان می‌تواند آینده این پست باشد اما این مسئله در شرایطی است که فوتبال ایران دو چهره شاخص دیگر برای پست دفاع راست دارد. 

رامین رضاییان و وریا غفوری که در سال‌های اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای در سمت راست خط دفاعی تیم ملی داشته‌اند. اولی در تیم بزرگ الدحیل بازی می‌کند که معمولاً بهترین‌ها را جذب می‌کند و دومی هم کاپیتان استقلال است. کاپیتانی که با وجود عبور از مرز ۳۰ سالگی هنوز مدعی است و در شروع لیگ بیستم زننده اولین گل آبی‌ها بود. وریا غفوری که پیش از انتشار لیست تیم ملی خبر داشت که نامش در میان دعوت‌شده‌ها نیست خیلی زود نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. واکنشی که گفته می‌شود یکی از دلایل اصلی خط خوردن کاپیتان استقلال و عدم دعوت او به تیم ملی است. واکنشی درون همان زمین و در قالب شادی بعد از گل!

پس از مثبت شدن تست کرونا مجتبی نجاریان جوان، اسکوچیچ اقدام به دعوت از مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس کرد که این مسئله به مناقشات آخرین فهرست افزود. شیری که در اولین بازی پرسپولیس مقابل سایپا به میدان رفت و یکی از دو بازیکن برتر میدان طبق آمار سایت یازده بود، در رقابت‌های آسیایی تحت تأثیر درخشش سیامک نعمتی بوده که در این فهرست نامش وجود دارد. این در حالی بود که استقلالی‌ها انتظار داشتند اسکوچیچ به جای مجتبی نجاریان برای بازی دوستانه با بوسنی از وریا غفوری دعوت می‌کرد اما شادی عینکی پس از گلزنی مقابل مس رفسنجان کار کاپیتان استقلال را خراب و زمینه دعوت «مهدی شیری» را مهیا کرد! این شادی یک پیام به دراگان اسکوچیچ بود که روی سکوهای ورزشگاه آزادی نشسته و بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد. گفته می‌شود سرمربی تیم ملی به شدت از این حرکت و شادی عینکی کاپیتان استقلال خطاب به خود شاکی است.