واکنش کارشناس مشهور فوتبال به دعوت نشدن رامین رضاییان و وریا غفوری به تیم ملی

ابراهیم قاسمپور در خصوص بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی دوستانه با بوسنی، اظهار داشت: سرمربی هر تیمی، حق دارد نفراتی که به پازل تاکتیکی او می‌خورند را به تیم ملی دعوت کند. این حق طبیعی هر مربی است و نمی‌توان انتقادی وارد کرد چون سرمربی تیم ملی در حال حاضر بهتر از هر کسی می‌داند چه کسانی باید در تیم ملی حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: هیچ بازیکنی حق ندارد بگوید حق من دعوت شدن به تیم ملی است چون همه بازیکنان دوست دارند لباس تیم ملی را برتن کنند اما باید به نظر سرمربی تیم احترام گذاشت چون او و کادرش حق دارند هر بازیکنی که در تاکتیک تیم‌شان جای دارد را به تیم ملی دعوت کنند.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص انتقاداتی که به لیست تیم ملی وارد است تصریح کرد: من هم انتقاداتی دارم. به نظرم الان فرصت تیم ملی کم است و موافق تغییر و تحول زیاد در تیم ملی نیستم، یکسری بازیکنان کلیدی در تیم ملی حضور داشتند که با هم بازی کردند و شناخت خوبی از هم دارند و نباید تغییرات زیادی در این چارچوب اعمال کرد.

قاسمپور خاطرنشان کرد: من موافق جوانگرایی هستم، باید بازیکنانی که پای به سن گذاشتند جای خود را به جوانان دهند، اما مشکل اینجاست تیم ملی ما فرصت چندانی ندارد و نمی‌توان تغییرات گسترده ایجاد کرد و برخی بازیکنان مانند غفوری و رضاییان که از لحاظ فنی ثابت شده‌اند را کنار گذاشت. اگر زمان زیادی داشتیم موافق پوست‌اندازی در تیم ملی بودم اما به نظرم الان وقتش نیست.