گلایه پاشازاده از  عدم دعوتوریا غفوری و رامین رضاییان به تیم ملی

مهدی پاشازاده درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال لیگ را خوب شروع کرد، چرا که در چند فصل اخیر بازی هفته اول را نبرده بود و این پیروزی اهمیت زیادی داشت. استقلال مشکلات سال‌های اخیر را ندارد و ترکیب فصل گذشته‌اش تغییر زیادی نکرده است، به همین دلیل به این تیم امیدواریم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد آبی‌پوشان در هفته دوم مقابل فولاد خوزستان محک جدی بخورند، تصریح کرد: از الان نمی‌توان عیار استقلال را محک زد، چون نه تنها استقلال، بلکه همه تیم‌ها از هفته پنجم ششم خودشان را نشان می‌دهند. 

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به جدایی بازیکنان جوان این تیم بدون اینکه باشگاه از حق رضایت‌نامه استفاده کند، گفت: در تیم‌های بزرگی مثل رئال مادرید، بارسلونا، لیورپول و ... شرایط به این صورت است که برای خرید یا فروش بازیکن هزینه هنگفتی پرداخته می‌شود. این مسئله طبیعی است. برای فروش بازیکن باید منافع باشگاه در نظر گرفته و به بازیکنان جوان به راحتی اجازه جدایی داده نشود. اینها در استقلال مطرح شده‌اند و باشگاه باید حداقل حق رشدشان را بگیرد. 

پاشازاده درباره پیوستن محمد نادری به استقلال یادآور شد: نادری بازیکن با استعدادی است و می‌تواند تبدیل به بازیکن بزرگی شود، به شرط اینکه در استقلال جا بیفتد. تجربه حضور در پرسپولیس می‌تواند به او کمک کند تا در استقلال موفق شود.

وی در ادامه در مورد انتقادات به دعوت مهدی شیری به اردوی تیم ملی و عدم دعوت از وریا غفوری و رامین رضاییان گفت: این ایراد وارد است، چون غفوری و رضاییان شرایط خوبی در تیم‌های خود دارند. اگر تیم ملی نتیجه گرفت که نمی‌توان ایرادی وارد کرد، اما اگر نتیجه نگرفت چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ 

بازیکن پیشین تیم ملی و استقلال خاطرنشان کرد: تیم ملی جای بازیکنان آماده است و استقلال و پرسپولیس ندارد. باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت، اما همه تعجب کرده‌اند که چرا غفوری و رضاییان به تیم ملی دعوت نشده‌اند. اتفاقی که برای من در گذشته افتاد، در لیگ بهترین بودم، اما برای تیم ملی بازی نمی‌کردم.