توضیحات کی روش درباره شکست تیم ملی کلمبیا مقابل اروگوئه

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا  پس از شکست سنگین تیمش برابر اروگوئه در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: به عنوان سرمربی مسئولیت این شکست را برعهده می‌گیریم. بازیکنانم تا پایان بازی جنگیدند تا نتیجه را تغییر دهند، اما در این بازی تغییر نتیجه امکان پذیر نبود.

کی روش ضمن دفاع از بازیکنان تیمش عنوان کرد: کاوانی ۵ دقیقه پس از آغاز بازی به ما گل زد و هر تیمی که یک گل زودهنگام بخورد، کارش دشوار می‌شود، زیرا جدا از مسائل فنی، این اتفاق در روحیه بازیکنان تاثیر می‌گذارد.

سرمربی پرتغالی در ادامه گفت: من فکر می‌کنم که عملکرد تیم ما بهتر شده، زیرا در نیمه اول موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم تا یک مساوی بگیریم. شایستگی کسب یک امتیاز از این بازی را داشتیم. همه چیز درباره این بازی واضح است و از حالا باید به فکر بازی بعدی باشیم.

او افزود: بازیکنان همیشه تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند. آن‌ها می‌خواهند برای تیم نتایج خوبی به دست بیاورند. آن‌ها تلاش می‌کنند که گاهی نتیجه می‌دهد و گاهی این طور نمی‌شود، اما در پایان وقتی آن‌ها نتیجه را واگذار می‌کنند، من تنها مسئول آن هستم.

کی روش ضمن تبریک به تیم ملی اروگوئه گفت: ما باید این شکست را فراموش کنیم و برای پیروزی مقابل اکوادور آماده شویم.