مهاجم سابق پرسپولیس به تراکتور پیوست

 محمد عباس‌زاده که پس از پایان قراردادش با نساجی مازندران از این تیم جدا شده بود، به‌عنوان یکی از خریدهای نقل و انتقالاتی تراکتور با این باشگاه تبریزی قرارداد بست.

این مهاجم قائم‌شهری که طی دو سال و نیم اخیر در نساجی مازندران عضویت داشت و صعود تاریخی به لیگ برتر را همراه با تیم شهرش تجربه کرده بود، در لیگ بیستم تصمیم گرفت در باشگاه دیگری کارش را دنبال کند و از میان پیشنهاداتش به تراکتور برود.

عباس‌زاده در لیگ‌های سیزدهم و چهاردهم در پرسپولیس عضویت داشت و پس از آن یک سال در راه‌آهن بازی کرد ولی در فصل ۹۶-۹۵ به نساجی مازندران رفت و با وجود عدم صعود تیمش به لیگ برتر در آن فصل، توانست به‌عنوان آقای گلی لیگ دسته اول برسد.

 

این مهاجم ۳۰ ساله در دور رفت فصل ۹۷-۹۶ شاگرد علی دایی در سایپا بود که پس از به ثمر رساندن ۶ گل برای این تیم در ۱۷ مسابقه، در نقل و انتقالات زمستانی به نساجی بازگشت و تا پایان لیگ نوزدهم در جمع قائم‌شهری‌ها حضور داشت.

عباس‌زاده در حالی امروز با تراکتور قرارداد رسمی امضاء کرد که حضورش در این تیم غیرمنتظره است چراکه هیچ صحبتی از پیوستن او به جمع شاگردان علیرضا منصوریان مطرح نشده بود و علاوه بر آن تبریزی‌ها پیش از این ۶ خرید لیگ برتری خود را در نقل و انتقالات انجام داده بودند.

تراکتور پیش از این با وفا هخامنش، هادی محمدی، سید محمد خرم‌الحسینی، سعید واسعی، حبیب فرعباسی و حمید بوحمدان قرارداد بسته بود و  محمد عباس‌زاده هفتمین بازیکنی است که این باشگاه به‌عنوان سهمیه لیگ برتری در نقل و انتقالات به خدمت می‌گیرد.

منصوریان که چندین بار از مشکل جدی در خط حمله تراکتور صحبت کرده بود و اعتقاد داشت تیمش نیاز به تقویت دارد، حالا عباس‌زاده را در کنار حمزاوی به‌عنوان دو مهاجم نوک در اختیار خواهد داشت که البته به نظر می‌آید یکی از این دو بازیکن در ترکیب اصلی جای داشته باشند.