انتقاد از استقلال به خاطر نداشتن مدیر عامل

شاهرخ بیانی درباره شرایط این روزهای تیم فوتبال استقلال می‌گوید: «باشگاه بعد از باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات به آرامش نسبی رسید، اما متأسفانه اتفاقاتی می‌افتد که قابل پیش‌بینی نیست، مثل صادر شدن رأی پرونده شکایت استراماچونی. از طرف دیگر، باشگاه مدیرعامل ندارد. این مسائل هم هواداران را اذیت می‌کند، هم پیشکسوتان را.»

مساله مدیریت در باشگاه استقلال ، بیانی را تبدیل به یک منتقد است: «هر سال مدیرعامل باشگاه به همراه اعضای هیئت مدیره تغییر می‌کنند. این اتفاق در یک فصل حتی چند بار هم تکرار می‌شود. در هیچ کجای دنیا چنین چیزهایی را نمی‌بینیم. از گذشته تا الان، بزرگان زیادی در استقلال حضور داشته‌اند، اما در چند سال اخیر این باشگاه را کوچک کرده‌اند. فراموش نکردیم فصل گذشته ۱۶، ۱۷ بازیکن جدا شدند و استقلال را تبدیل به یک تیم محلی کردند.»

نظر پیشکسوت استقلال در مورد استقلال در فصل جاری: «امسال یک تیم استقلالی در کادر فنی حضور دارد. محمود فکری، پرویز مظلومی، صمد مرفاوی اکیپ خوبی هستند و امیدوارم تا پایان فصل آنها را اذیت نکنند و اجازه دهند کارشان را انجام دهند. امسال فصلی است که استقلال باید نتیجه بگیرد و امیدوارم فکری بتواند از عهده این کار بربیاید.»