گیتی پسندی‌ها تست کرونا می‌دهند

دور جدید تمرینات تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان برای حضور در مسابقات  لیگ برتر فوتسال، قرار است پس از ۴ روز تعطیلی از امروز و با حضور تمامی بازیکنان، زیر نظر وحید شمسایی، سرمربی این تیم برگزار شود. پیش از آغاز این تمرینات، گیتی پسندی‌ها تست کرونا می دهند و بعد از مشخص شدن جواب آن، تمرینات این تیم از بعدازظهر امروز در سالن مخابرات اصفهان برگزار می‌شود.

سپهر محمدی و علیرضا وفایی، ۲ بازیکن ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند، بعد از آن که به ویروس کرونا مبتلا شدند، روز گذشته تست مجدد دادند و مشخص شد که جواب تستشان منفی است و به همین دلیل مشکلی برای حضور در تمرینات این تیم ندارند، اما سعید احمد عباسی دیگر بازیکن ملی پوش تیم گیتی پسند که به همراه حمید مشیری و مربی بدنساز این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده اند، هم اکنون در قرنطینه خانگی هستند و قرار است اواخر این هفته، مجددا تست دهند و در صورت منفی شدن جواب تستشان، می‌توانند در تمرینات حضور پیدا کنند.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان، در مسابقات فصل بعد لیگ برتر در گروه اول با تیم‌های کراپ الوند قزوین، شهروند ساری، شهید منصوری قرچک، مجتمع فردوس قم، مقاومت البرز و اهورا بهبهان هم گروه شده است و در نخستین مسابقه خود، باید به مصاف تیم خوب و ریشه دار شهید منصوری قرچک برود.