سرمربی سابق پرسپولیس: سرخپوشان توان قهرمانی در فینال آسیا را دارند

حمید درخشان در خصوص عملکرد پرسپولیس در بازار نقل و انتقالاتی گفت: من معتقدم ضعف پرسپولیس در خط دفاعی می‌تواند برای مدافع عنوان قهرمانی و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا مشکل آفرینی کند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: وقتی یک تیم به خوبی می‌تواند خودش را در مسیر تکرار قهرمانی در داخل کشور نگه دارد برای ماندگاری در سطح بین الملل نیاز به حمایت همه جانبه فنی و مالی دارد.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: ارکان مدیریتی پرسپولیس آرامش را به باشگاه تزریق کرده‌اند اما باید عملکرد مسئولان تازه وارد باشگاه را تا قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا بررسی کرد.

وی درباره احتمال قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا تصریح کرد: بازی در فینال یعنی ۵۰ درصد راه را رفته‌ای. حالا برای افزودن شانس قهرمانی نیاز به هماهنگی تمام اعضای مجموعه است. پرسپولیس توان قهرمانی را دارد و می‌تواند باعث عزت ملی در سطح آسیا و دنیا شود.

حمید درخشان راجع به نگرانی هواداران بابت خط حمله پرسپولیس تاکید کرد: بازیکنان جوان این تیم نیاز به افزایش تمرکز دارند. من فکر می‌کنم چند بازی دیگر نیاز دارند تا اعتماد به نفس کافی را پیدا کنند.