این داور برای پرپسولیس خوش یمن است+ عکس

 محمدرضا اکبریان داور ۴۲ ساله کرجی در سال ۱۳۷۶ داوری را شروع کرده و ۱۸۷ سانتی‌متر قد و ۸۴ کیلو وزن دارد. او تاکنون در ۱۸ مسابقه لیگ برتر برای تیم پرسپولیس سوت زده که با دیدار روز شنبه تعداد قضاوت‌هایش برای این تیم به عدد ۱۹ خواهد رسید.

۶ باخت با اکبریان!

پرسپولیس از مجموع ۱۸ دیداری که با سوت محمدرضا اکبریان به میدان رفته تاکنون ۸ برد، ۴ تساوی و البته ۶ باخت را تجربه کرده است.

اولین قضاوت‌؛ اولین برد!

این داور اولین بار در تاریخ جمعه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ درست ۸ سال و ۶ ماه و ۸ روز گذشته دیدار فولاد و پرسپولیس در ورزشگاه تختی اهواز را سوت زد که در آن مسابقه پرسپولیس با گل‌های علی کریمی و وحید هاشیمان بازی را ۲- یک برنده شد؛ دیداری در چارچوب هفته ۳۴ لیگ یازدهم برتر.

دومین قضاوت‌؛ اولین شکست!

اکبریان تاکنون ۳ بار در دیدارهای پرسپولیس و تراکتور سوت زده که اولین آن در هفته ۳۴ لیگ دوازدهم بود که ۲۱ اردیبهشت سال ۱۳۹۲ در تبریز برگزار شد و اولین شکست پرسپولیس با قضاوت این داور با نتیجه ۳- یک رقم خورد. رضا حقیقی تنها گل سرخپوشان را در آن دیدار زد.
محمد رضا اکبریان

سومین قضاوت‌؛ دومین برد!

سومین باری که اکبریان برای پرسپولیس سوت زد در استادیوم آزادی و روبه‌روی فجرسپاسی شیراز بود. دیداری که پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر سیزدهم برگزار می‌کرد و با تک‌گل صالحی بازی را برنده شد. این دیدار در تاریخ جمعه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ برگزار شد.

چهارمین قضاوت‌؛ اولین تساوی!

نخستین تساوی پرسپولیس با سوت این داور در تهران و روبه‌روی تیم استقلال خوزستان در هفته ۱۵ لیگ سیزدهم رقم خورد. چهارشنبه، ۱۵ آبان ۱۳۹۲ در استادیوم آزادی.

پنجمین قضاوت‌؛ سومین پیروزی!

پرسپولیس در هفته بیستم لیگ سیزدهم در انزلی مقابل ملوان این شهر یک- صفر میزبانش را شکست داد. داور آن بازی هم محمدرضا اکبریان بود. تاریخ آن دیدار سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۹۲ بود. تک‌گل این تیم را محمدرضا خلعتبری به ثمر رساند.

ششمین قضاوت‌؛ دومین باخت!

پرسپولیس در هفته ۲۴ لیگ سیزدهم باز هم راهی تبریز شد ولی این بار با ماشین‌سازی دیدار کرد و در آن مسابقه هم یک- صفر بازنده شد. آن دیدار سه‌شنبه، اول بهمن  ۱۳۹۲برگزار شد.

هفتمین قضاوت‌؛ سومین شکست!

پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر چهاردهم به اهواز رفت تا با سوت این داور روبه‌روی فولاد به میدان برود ولی در پایان ۲- صفر شکست خورد و دست خالی به تهران برگشت. پیام صادقیان در دقیقه ۸۵ آن مسابقه با کارت قرمز اکبریان از زمین اخراج شد. پنج‌شنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ تاریخ آن دیدار بود.

هشتمین قضاوت‌؛ چهارمین باخت!

این تیم در هفته هجدهم لیگ چهاردهم در اصفهان مهمان تیم ذوب‌آهن بود که در پایان یک- صفر به این تیم سبزپوش باخت. این دیدار در تاریخ جمعه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ انجام شد.

نهمین قضاوت‌؛ پنجمین شکست!

محمدرضا اکبریان در هفته ۲۶ لیگ چهاردهم در استادیوم آزادی دیدار پرسپولیس و سپاهان را سوت زد که با برد ۲- یک اصفهانی‌ها به پایان رسید. تک‌گل پرسپولیس را زنده‌یاد هادی نوروزی زد ولی همین بازیکن در دقیقه ۴+۹۰ با دریافت کارت زرد دوم از این داور از زمین اخراج شد. این دیدار در تاریخ پنج‌شنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ برگزار شد.

دهمین قضاوت‌؛ دومین تساوی!

نفت تهران در زمین تختی تهران میزبان پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر پانزدهم بود. این بازی با حساب یک- یک مساوی تمام شد. تک‌گل پرسپولیس را میلاد کمندانی به ثمر رساند. دوشنبه، ۹ آذر ۱۳۹۴ تاریخ برگزاری این دیدار بود.

یازدهمین قضاوت‌؛ چهارمین برد!

این داور در هفته هفدهم لیگ شانزدهم دیدار فولاد و پرسپولیس را در اهواز سوت زد که سرخپوشان با نتیجه ۳- صفر و با گل‌های علی کریمی (گل به خودی)، وحید امیری و علی علیپور برنده شد. این مسابقه در تاریخ چهارشنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۵ انجام شد.

دوازدهمین قضاوت‌؛ پنجمین برد!

اکبریان در دیدار حساس هفته ۲۲ لیگ شازدهم در آزادی مصاف این تیم با سپاهان را سوت زد که پرسپولیس ۲- یک برنده شد. گل‌های این تیم را مهدی طارمی و رامین رضاییان زدند. در دقیقه ۸۴ بازی هم احسان حاج‌صفی پس از دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. این دیدار در تاریخ پنج‌شنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ برگزار شد.

سیزدهمین قضاوت‌؛ آخرین باخت!

پرسپولیس آخرین باخت خود با این داور را در تاریخ پنج‌شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ کسب کرد. بازی در مشهد و در زمین سیاه‌جامگان بود که پرسپولیس یک- صفر باخت. ۳ سال و ۶ ماه و ۱۵ روز از آن زمان گذشته است.

چهاردهمین قضاوت‌؛ سومین تساوی!

مصاف پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز در تهران با تساوی یک- یک به پایان رسید. تک‌گل پرسپولیس را سیامک نعمتی زد. این بازی در هفته ۲۰ لیگ هفدهم و در تاریخ پنج‌شنبه، ۲۸ دی ۱۳۹۶ برگزار شد.

پانزدهمین قضاوت‌؛ آخرین تساوی!

اکبریان در هفته ۱۳ لیگ هجدهم در تهران دیدار پرسپولیس و تراکتور را سوت زد که صفر- صفر به پایان رسید. یک‌شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۷ تاریخ برگزاری این دیدار بود.

شانزدهمین قضاوت‌؛ ششمین برد!

پرسپولیس ۳- ۲ سایپا را در هفته ۲۵ لیگ هجدهم از پیش ‌رو برداشت. دیداری که داورش همین اکبریان بود. بشار رسن، علی علیپور و مهدی ترابی سه گل این تیم را در تاریخ شنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ به ثمر رساندند.

هفدهمین قضاوت‌؛ هفتمین برد!

پرسپولیس باز هم با قضاوت این داور کرجی تراکتور را شکست داد، ۲- صفر با گل‌های علی علیپور و وحید امیری. این بازی در هفته هفدهم لیگ نوزدهم در تاریخ یک‌شنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۸ انجام شد.

هجدهمین قضاوت‌؛ هشتمین و آخرین پیروزی!

دیدار هفته سی‌ام لیگ نوزدهم هم با سوت این داور با نتیجه ۳- صفر و با گل‌های وحید امیری، اوساگونا و علی علیپور در تاریخ پنج‌شنبه، ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ انجام شد.