دعوای فولاد خوزستان و استقلال بالا گرفت/ جواب تند و تیز مربی فولاد به کادر فنی استقلال

 علی بداوی مربی اهوازی تیم فولادخوزستان در گفتوگویی با سایت این باشگاه درباره دیدار برابر استقلال و گفت: می‌دانستیم بازی سختی برابر تیم استقلال داریم که خدا را شکر با برد همراه شد و سه امتیاز در اهواز ماند. در تمام دقایق بازی مالک توپ و میدان بودیم و روی بازی تسلط داشتیم، آنالیز بسیار خوبی از این تیم داشتیم و فکر می‌کنم اگر پنالتی گرفته نمی‌شد در این دیدار گل‌ نمی‌خوردیم.

وی در مورد صحنه درگیری و جنجالی اواخر بازی استقلال و فولاد خوزستان گفت: بازی مساوی دنبال می‌شد و وقفه در آن دقیقه از بازی به ضرر ما بود چرا که فقط به دنبال سه امتیاز بازی بودیم، کادرفنی ما به دنبال این بود هرچه سریع‌تر غائله را ختم به خیر کند و مسابقه ادامه یابد که خدارا شکر پس از آن به گل برتری رسیدیم. البته این برخوردها در فوتبال طبیعی است، من بالا روی سکو حضور داشتم اما مطمئن هستم که هیچ توهینی از سوی اعضای کادرفنی ما انجام نشده، اولویت اول ما اخلاق است. دیگر به این دیدار و ماجراهایش فکر نمی‌کنیم و تمرکزمان روی بازی بعدی تیم خواهد بود تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

بازیکن سابق تیم ملی ایران همچنین در مورد کلیپ منتشر شده از سرمربی استقلال نیز گفت: توهین بزرگی از سوی سرمربی استقلال به خانواده فولاد انجام شد اما همه ما باید جنبه باخت داشته باشیم. به عنوان مثال فصل قبل ما با اشتباهات سهوی داوری در یک دیدار شکست خوردیم، فحش شنیدیم اما نه اعتراضی کردیم و نه اینگونه به کسی توهین کردیم. فوتبال است دیگر، یک روز می‌بازی و یک بار می‌بری. باید جنبه هر دو را داشته باشی و بتوانی در این مواقع سخت تصمیم درست بگیری. کمیته حقوقی باشگاه پیگیر است و از ایشان بخاطر توهین به کادرفنی، بازیکنان، هواداران و کادرفنی به کمیته اخلاق شکایت کرد. انتظار داشتیم که ایشان حداقل به خاطر این توهین بزرگ از خانواده بزرگ فولاد همان شب گذشته عذرخواهی کنند اما اینگونه نشد و خودشان باید پاسخگوی رفتار و صحبت‌شان باشند. صحبت‌های مسئولین و مربیان استقلال را امروز خواندم، آن‌ها درباره همه موضوعات صحبت کردند به جز فیلم منتشر شده دیشب از سوی سرمربی تیم‌شان، هرچقدر منتظر ماندم اما حرفی در این خصوص زده نشد و دوست دارم بدانم اگر این اتفاقات برعکس می‌افتاد همینگونه رفتار می‌کردند؟

بداوی در انتها مورد صحبت‌های حنیف عمران‌زاده مربی تیم استقلال نیز گفت: بی احترامی هم حدی دارد، ایشان باید جایگاهش را بداند و بهتر است حواسش به بازی تیمش می‌بود تا این همه اشتباه از طرف نیمکت استقلال رخ ندهد. الان هم دوستان در باشگاه استقلال تحت فشار باخت هستند و می‌خواهند حواس هوادارانشان را کمی پرت کنند، بهتر است فنی صحبت کنند و کمی از باخت دیروز و اشتباهات نیمکت استقلال بگویند تا هواداران فهیم استقلال از ناراحتی در بیایند. مگر می‌شود تیم بزرگ استقلال 10نفره بازی کند و متوجه نشوند، بازیکنشان مصدوم شده ولی نمی‌دانند و این موضوعات درد هواداران استقلال هست نه مصاحبه تیم حریف. این مصاحبه را یکی از دوستانم در صفحات مجازی برایم فرستاد، از او می‌خواهم که سری به اینستاگرام و صفحات مجازی بزند و کامنت های مردم و هواداران تیم‌شان را بخواند، مردم فوتبال را می‌فهمند و نمی‌شود افکار را با دو مصاحبه منحرف کرد.