حمایت جالب اشکان دژاگه از کی روش/ برایش دعا می‌کنم که موفق باشد

اشکان دژاگه از بازیکنان محبوب کارلوس کی روش به شمار می رفت که در زمان این سرمربی تیم ملی فوتبال دژاگه به تیم ملی دعوت شد و حالا دژاگه قدردان کی روش است.

اشکان دژاگه که معمولا کمتر مصاحبه می‌کند، در گفت‌وگویی نسبتا طولانی به شرایط خودش در تراکتور و ماجراهای کی‌روش در کلمبیا اشاره کرد.

***

*علی منصوریان را همه می‌شناسند. من جوان تر هم که بودم ایشان را می‌شناختم چون در آلمان بازی کرده و در تیم‌های اروپایی و تیم‌های بزرگ ایرانی سابقه بازی دارد. در مربیگری هم سابقه خوبی دارد. ما هم الان داریم زیر نظر او فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و از کار کردن با او لذت می‌بریم. علی‌آقا سال‌ها مربیگری کرده، در تراکتور هم نیاز به زمان دارد. مربی و بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شده‌اند و تا تیم جا بیفتد زمان می‌برد.

 *در تیم ملی یک مقطع کوتاه با ایشان کار کردم. البته در آن مقطع که من عضو تیم فولام انگلیس بودم متأسفانه پایم شکست و 3بازی آخر مقدماتی جام‌جهانی 2014 را که مقابل لبنان، قطر و کره‌جنوبی بود به‌خاطر همین موضوع از دست دادم. اما یک مدت کوتاه را با علی‌آقا کار کردم و الان هم امیدوارم فصل خوبی را با ایشان و همه بازیکنان داشته باشم.

*شایعات در مورد تیم آینده‌ام همه ساله وجود داشته و دارد. من با تراکتور قرارداد 3ساله بستم ولی بعد از 6ماه که از حضورم در این تیم می‌گذشت دائما بحث‌هایی در مورد اینکه اشکان می‌خواهد از تراکتور جدا شود یا به فلان‌تیم برود مطرح می‌شد! اما من معمولا وقتی با تیمی قرارداد می‌بندم تا آخرش پایبندم.

*نتایج کارلوس کی روش در کلمبیا را دنبال می‌کنم. این همه سال با آقای کی‌روش کار کردیم و خیلی طبیعی است که هنوز او را دنبال کنم و بازی‌های تیمش را ببینم. جایی هم که مربیگری می‌کند جایگاه خودش را در فوتبال دارد. کلمبیا تیم قدرتمند و بازیکنان بزرگی دارد و کی‌روش هم تا قبل از این 2 بازی خیلی خوب کار کرده بود. هر کس کارلوس کی‌روش را می‌شناسد می‌داند او هر جا بوده موفق عمل کرده است. امیدوارم مسولان فوتبال کلمبیا هم به او وقت بدهند تا تیم را درست کند. در آمریکای‌جنوبی تیم‌های قدرتمندی حضور دارند و کار کردن در چنین قاره‌ای اصلا آسان نیست. من برای کی‌روش دعا می‌کنم که موفق باشد. چون چند سال نه برای من بلکه برای فوتبال ایران خیلی زحمت کشید. برای جوانان ایرانی خیلی زحمت کشید و کمک‌شان کرد تا موفق شوند. برای همین هم من دعا می‌کنم تا نتایج بهتری کسب کند.