آرامش را به استقلال برگردانید تا قهرمان شود!

 هافبک ملی‌پوش سابق کشورمان در رابطه با حواشی و عدم موفقیت باشگاه استقلال اینگونه اظهار کرد که استقلال برای رسیدن به جایگاهی مناسب و دستیابی به موفقیت های بیشتر نیاز به آرامش دارد.

ایمان مبعلی، هافبک ملی‌پوش سابق کشورمان این روزها در کادر فنی باشگاه نساجی مازندران فعالیت می‌کند. به بهانه موفقیت‌های تیم قائمشهری در دو هفته ابتدایی لیگ برتر و بازی فولاد و استقلال با بازیکن سابق استقلال همکلام شدیم که در ادامه می‌خوانید.

از شروع خوب نساجی مازندران در لیگ برتر آغاز کنیم.

قبل از هر چیز باید بگویم خوشحالم که در کادر فنی نساجی کار می‌کنم. با نگاهی به رزومه باشگاه قائمشهری دریافتم اکثریت مربیانی که در این تیم کار کردند، مسیر خوبی را در موفقیت انتخاب کردند و این نشان‌دهنده آن است که مدیریت خوبی حاکم است و هواداران نیز به بهترین شکل از تیم محبوب‌شان حمایت می‌کنند. از این‌رو خوشحالم که در نساجی هستم اما درخصوص شروع خوب تیم در دو هفته ابتدایی باید گفت این اتفاق حاصل تدبیر و تلاش کادرفنی و بازیکنان باغیرت تیم بوده است. اگرچه دو هفته موفق را پشت‌سر گذاشتیم اما باید برای روزهای سخت پیش‌رو آماده باشیم و در باد موفقیت دوهفته‌ای نخوابیم.

با رفتن چند استقلالی از کادرفنی نساجی، شما و رضا حسن‌زاده جانشینان آنها شدید.

بله، ‌درست می‌گویید. حقیقت آن است که ما تلاش می‌کنیم تا بتوانیم از تجربیات گذشته خود در راه انتقال به جوان‌ترها موفق عمل کنیم و این اتفاق با حمایت آقایان حدادیان و امیری به بهترین شکل در حال وقوع است.

از شکست در دقایق پایانی با گل آفساید مقابل تراکتور بگویید.

بازی خیلی خوبی بود و دو تیم عملکرد خوبی از خود نشان دادند اما در خصوص گل‌ آفسایدی که دریافت کردیم، باید درس بگیریم تا در آینده بهتر بتوانیم دقایق پایانی بازی را کنترل کنیم. در بازی با تراکتور بازیکنان ما با جان و دل بازی کردند. در نساجی ما یک تیم هستیم و متکی به فرد نیستیم و باید تلاش کنیم در مسیر خوبی که قرار گرفته‌ایم، بمانیم.

بازی فولاد و استقلال را چطور دیدید؟

استقلال بازی برده را با باخت ۲ بر یک عوض کرد و امتیازات از دست رفته هفته‌های ابتدایی می‌تواند در روزهای پایانی سرنوشت‌ساز و بسیار تأثیرگذار باشد. فولاد در این بازی با تلاش تا آخرین لحظات مزد برتری خود را گرفت تا دست پر از بازی خانگی خارج شود.

بازی با حاشیه‌هایی هم همراه بود.

خب فوتبال است و گاهی شاهد بروز حاشیه‌هایی این‌چنینی هستیم اما در مجموع باید گفت استقلال برای موفقیت نیازمند آرامش است که با توجه به حضور کادرفنی باتجربه قطعاً این مهم در استقلال شکل خواهد گرفت.