رابطه گریزمان با لیونل مسی در بارسلونا چگونه است؟

درباره رابطه آنتوان گریزمان و لیونل مسی دو مهاجم تیم فوتبال بارسلونا همواره گمانه‌زنی‌هایی وجود داشته از جمله اینکه مسی از اولین روز ورود هم‌تیمی فرانسوی‌اش به نوکمپ او را تحویل نمی‌گیرد و در رختکن هم با او رابطه سردی دارد. اگرچه در آن روزهای اول دو طرف از قبول این موضوع امتناع می‌کردند و حاضر به اعتراف به این موضوع نبودند، اما از نوع رابطه‌ آنها که البته بعدها به مراتب بهتر شد، حدس یکسری مسائل امکان‌پذیر بود.

اکنون بعد از نزدیک به یک سال و نیم گریزمان درباره واقعیت‌هایی که رابطه‌اش با مسی داشت شفاف‌سازی کرده است. او در گفت‌و‌گو با با برنامه «اونیورسو والدانو» در شبکه مویستار اسپانیا گفت: در حالی به بارسلونا آمدم که سال قبل از آن پیشنهاد این تیم را رد کرده بودم. خب امکان داشت که در رختکن تیم یکسری حرف و حدیث‌ها وجود داشته باشد،‌ همینطور از سوی خبرنگاران، هواداران و به همین دلیل زمانی که به بارسلونا آمدم سعی کردم که از تمامی اعضای تیم عذرخواهی کنم. اگر افرادی از تصمیم من برای رد پیشنهاد بارسلونا در نوبت اول ناراحت شدند من از آنها عذرمی‌خواهم همانطور که این کار را در مورد تمام اعضای تیم انجام دادم.

گریزمان ادامه داد: من زمانی که به بارسلونا آمدم با مسی صحبت کردم و او به من گفت وقتی اولین بار پیشنهاد بارسلونا را رد کردم به شدت از دست من ناراحت شده بود، چون او در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها به صورت علنی گفته بود که دوست دارد من به بارسلونا بروم و در نهایت من پاسخ منفی داده بودم. با این حال او گفت که تا پای جان حامی من خواهد بود، چون الان دیگر هم‌تیمی هستیم و این هم دقیقاً همان چیزی بوده که من در هر روز حضورم در بارسلونا احساس کرده‌ام و متوجه‌اش بوده‌ام. مسی می‌داند که من برای او احترام فراوانی قائل هستم، از او چیزهای زیادی یاد می‌گیرم و به او به چشم یک الگو نگاه می‌کنم. به مسی گفتم با اینکه دوست ندارم درباره این مسائل به صورت علنی حرف بزنم این کار را خواهم کرد، چون می‌خواهم همه چیز شفاف باشد. تنها چیزی که من نیاز دارم کمی حمایت و کمک اطرافیانم، هواداران، باشگاه، مربی و هم‌تیمی‌هایم است، اینکه مردم با من مهربانانه‌تر رفتار کنند. همچنین از خبرنگاران می‌خواهم که اینقدر به من چوب نزنند و بگذارند کمی آرام باشم.

گریزمان و لیونل مسی

مهاجم فرانسوی بارسلونا ادامه داد: همیشه یک مسئله‌ای در مورد من هست. اگر در مورد رابطه‌ام با مسی نباشد، درباره این است که می‌خواهم از بارسلونا بروم، اینکه در ژانویه از بارسا جدا خواهم شد، چون می‌خواهند که مرا بفروشند. هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوم این چیزها را می‌خوانم. امیدوارم که بعد از این مصاحبه ببینم که شرایط تغییر کرده است و همه چیز در مورد من آرامتر می‌شود.

یکی از دردسرهای بزرگ گریزمان در بارسلونا اظهارات اخیر مدیربرنامه‌ سابق و دایی او درباره نقش لیونل مسی در اُفت محسوس عملکرد مهاجم فرانسوی در نوکمپ بوده است که اتفاقاً واکنش تند مسی را هم در پی داشت. گریزمان اما تأکید کرد که هیچ رابطه‌ای با او ندارد و صحبت‌هایی که کرده از جانب خودش بوده است.

گریزمان افزود: من با اریک (اولاتس) مدت‌هاست که ارتباطی ندارم. در واقع از زمان ازدواجم (2017). او حتی به مراسم عروسی‌مان هم نیامد و این موضوع خیلی مرا ناراحت کرد. او الان دیگر مدیربرنامه‌های من نیست و هیچ ارتباطی با هم نداریم، چون نه با هم حرف می‌زنیم و نه هیچکدام از اطرافیان من با او حرف می‌زند، حتی خواهرم که الان مدیربرنامه‌های من است هم با او حرف نمی‌زند. او هم مانند هر فرد دیگری که نظرش را می‌گوید، اظهارنظر کرده است و البته با حرف‌هایش می‌تواند ضربات بزرگی هم بزند. حرف‌های او می‌تواند در رختکن تیم و در رابطه من با لئو شک و تردید ایجاد کند.

ستاره سابق اتلتیکومادرید در پایان اظهار داشت: در مورد حرف‌های اخیر دایی‌ام هم باید بگویم که او نمی‌داند در دنیای فوتبال چه می‌گذرد. اینجا یک خبرنگار به شما نزدیک می‌شود و چند ساعت با شما وقت می‌گذراند و اینطور نشان می‌دهد که دوست شماست، اما در واقعیت تنها چیزی که او از ارتباط برقرار کردن با شما می‌خواهد این است که حرفی از زیر زبان‌تان بکشد و آن را خبر کند. من به مسی گفتم که حرف‌هایی دایی‌ام تماماً از جانب خودش بوده است و من هیچ نقشی در آن نداشته‌ام. من چند سال است که با دایی‌ام ارتباط ندارم و حتی او را در فهرست مخاطبانم در واتساپ هم ندارم. عملاً‌ من با او هیچ رابطه‌ای ندارم، چون از 14 سالگی به بعد دیگر او را ندیده‌ام.