مهدی شیری دوباره فیکس پرسپولیس می شود؟

مهدی شیری با یک اشتباه در دربی حذفی و گلی که روی اشتباه وی  پرسپولیس خورد باعث تعویض این بازیکن از سوی یحیی گل‌محمدی شد. از آن به بعد مهدی شیری به نیمکت دوخته شد و گل‌محمدی تصمیم گرفت از سیامک نعمتی در سمت راست خط دفاعی استفاده کند.

هرچند ابتلا به ویروس کرونا هم مزید برعلت شد که مهدی شیری بیشتر تماشاگر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شود! با پایان این رقابت‌ها مهدی شیری دوباره درتمرینات خوب ظاهر شد و این بار در شروع لیگ بیستم سیامک نعمتی مشکوک به مبتلا شدن به بیماری کرونا شد. نعمتی از لیست بازی هفته اول برابر سایپا خط خورد تا مهدی شیری بازی کند و به تیم ملی دعوت شود.

بازیکن پرسپولیس پس از بازگشت از اردوی تیم ملی و با توجه به خستگی بشار رسن در ترکیب اصلی بازی با صنعت نفت آبادان قرار گرفت و نمایش خوبی هم در کنار سیامک نعمتی ارائه کرد. به نظر هم می‌رسد مهدی شیری میخ خود را در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس کوبیده باشد و با تداوم همین روند بتواند نه تنها برابر نفت مسجدسلیمان بلکه در ادامه مسابقات هم بازیکن فیکس تیمش باشد.

بیوگرافی مهدی شیری بازیکن پرسپولیس

مهدی شیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که به عنوان مدافع راست برای سرخپوشان پایتخت  در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

مهدی شیری در تیم‌های نیروی زمینی، ملوان، نفت تهران و پیکان بازی کرده‌است. او در ۱ خرداد ۱۳۹۷ با قراردادی دو ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.او پس از یک فصل فوق العاده ای که با پرسپولیس داشت توسط مارک ویلموتس به تیم ملی دعوت شد. از جمله افتخارات او می توان به ۳ گانه قهرمانی با پرسپولیس در فصل ۹۸-۹۷ اشاره کرد.

بیوگرافی مهدی شیری بازیکن پرسپولیس