کاری میکنیم هواداران ناراحتی خودرافراموش کنند

به گزارش افکارنیوز به نقل از فوتبال ایران،مصطفی دنیزلی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و راه آهن شهرری که در محل سازمان لیگ برتر برگزار شد با بیان این مطلب افزود: آماده سازی ما برای ۴ بازی مهمی که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا پیش رو داریم همچنان ادامه دارد.


وی افزود: در ابتدا با راه آهن روبرو می شویم و سپس روز جمعه مقابل فولاد خوزستان قرار می گیریم بعد از اینکه لیگ را تمام کردیم چگونگی آماده سازی خود را برای فصل بعد با مدیریت باشگاه در مقابل می گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اصلی ترین هدف این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را دستیابی مجدد به جایگاه نخست گروه چهارم عنوان کرد و گفت: بعد از مسابقات لیگ به دوبی می رویم و در مصاف با الشباب برای اول شدن در گروهمان تلاش می کنیم.

دنیزلی همچنین در خصوص شرایط تیم فوتبال راه آهن گفت: ۴-۵ بازی تیم راه آهن را دیده ام و باید بگویم جایگاهی که امروز تیم راه آهن دارد استحقاقش نیست ما فردا در مصاف با این تیم خوب سعی می کنیم ناراحتی که در بازی با الشباب برای هواداران درست کردیم به فراموشی بسپارند. چرا که طرفداران پرسپولیس لایق خوشحال شدن و شادی هستند.

وی موضوع کم کاری بازیکنان تیم پرپسولیس را رد کرد و گفت: نفراتی که در لیگ ایران بازی می کنند برای اولین بار است که با تقویمی فشرده برای مسابقات روبرو شده اند و به طور متوسط تیم هایی چون پرسپولیس، استقلال و سپاهان هر ۴ روز یکبار به میدان می روند در این شرایط اگر کادر بازیکنانی کامل و با کیفیت نداشته باشیم به مشکل برخورد می کنیم و نتایج شان افت خواهد کرد.

وی خستگی بازیکنانش را از عوامل افت این تیم عنوان کرد و گفت: در بازی با الهلال کاملا این نکته مشخص بود و اگر شرایط سایر بازیکنانمان را با نفراتی چون شیثو پولادی مقایسه کنید به خوبی مشخص است که بازیکنان اصلی ما و نفراتی که در لیگ بازی کرده اند از خستگی رنج می برند.

دنیزلی گرمای هوا و فشردگی مسابقات را از دیگر عوامل افت تیم پرسپولیس عنوان کرد و گفت: مشابه یک چنین تقویمی درلیگ ترکیه هم اجرا شد که در فصل جاری تمام مربیان به این موضوع که برگزاری فشرده مسابقات باعثافت بازیکنان آنها شده است اذعان کردند ما در این شرایط چاره ای نداریم که به کارمان ادامه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: اینکه برنامه ریزی برای فصل بعد چیست را نمی‌دانم اما اگر قرار باشد مسابقات لیگ به همین منوال برگزار شود چاره ای نداریم که کادر بازیکنان خود را تقویت کرده و بازیکنانی توانمندتر به اختیار درآوریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اظهار نظر دوباره در خصوص اینکه در پایان فصل ۱۰ بازیکن از تیم پرسپولیس جدا می شوند خودداری کرد و گفت: من پیش از این گفته ام که این ۱۰ بازیکن شامل کل کادر بازیکنان می شود و دیگر نیازی نمی دانم در این خصوص اظهارنظری داشته باشم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که نظرش را پیرامون جدایی علی کریمی جویا شد گفت: در این خصوص چپزی به من نگفته اند و اگر به این سئوال شما جواب بدهم درست نیست به همین خاطر برای آن جوابی ندارم.

وی از اظهار نظر سریع در مورد اینکه آیا علی کریمی در فهرست شما برای فصل آینده هست گفت: بعد از بازی مقابل فولاد فهرست بازیکنان فصل آینده و نفراتی که از تیم جدا خواهند شد با شما در میان خواهم گذاشت.

دنیزلی همچنین در واکنش به خبرنگاری که گفت " چرا برخلاف گذشته ظاهرتان ناراحت است آیا از چیزی ناراحت هستید؟ "، اظهار داشت: متاسفانه بعد از بازی با الهلال چون ناراحت بودم الگوی بد شدم! از آنجایی که در کل زندگی کاری ایم همیشه مدعی بوده ام و برای موفقیت می جنگیده ام و امروز چنین شرایطی را در تیم پرسپولیس ندارم همین مسائل روی چهره ام تاثیر گذاشته است. امیدوارم در این هفته نتایج بهتری کسب کنیم که ظاهرم تغییر کند.

وی در پاسخ به اظهارات علی دایی که گفته بود آنهایی که از دنیزلی انتقاد می کنند اگر کارنامه خود راکنار این مربی بگذارند دیگر چنین نخواهند کرد گفت: نمی خواهم وارد بحثو گفتگو با دوستانی که انتقاد کرده اند بشوم اما اگر به کارنامه حرفه ای من طی ۲۰ سال گذشته نظر کنید در خیلی سالها موفق بوده ام و در عین حال سالهای ناموفقی هم داشته ام.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: این طبیعی است که عده ای از یک مربی انتقاد کنند و گروهی دیگر تعریف و تمجید. با این حال من برای تمام نظرات ارزش قائلم و اگر موضوعی باشد که در این انتقادات بتواند از آن استفاده کنم مورد ارزیابی قرار داده و از آن بهره خواهم برد. در نهایت باید بگویم هر فکر و نظر ارزشمندی که باشد چه به سودم باشد و به ضررم آن را شنیده و بهره را از آن خواهم برد.

دنیزلی با ابراز تعجب از قانون ممانعت از حضور دروازه بانان خارجی در فوتبال ایران گفت: اینکه چرا این تصمیم گرفته شده و حضور دروازه بانان خارجی منع می شود نمی دانم برای چیست؟ اما باید به نکته ای اشاره کنم. در فوتبال دو پست مهاجم و دروازه بان از اهمیت زیادی برخوردار است و در بین جوانان از مقبولیت زیادی برخوردار است. بدون شک اگر دروازه بانان و مهاجمان خوبی به فوتبال ایران بیایند که از نظر فنی سطح بالایی داشته باشند می توانند الگوی خوبی برای جوانان و علاقه مندان باشند و زمینه پیشرفت آنان را فراهم آورند.

وی ضمن طرح این پرسش که واقعا علت منع حضور دروازه بانان در فوتبال ایران چیست؟ خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶ تا ۷ گلر خوب در فوتبال ایران حضور دارند که این برای فوتبال ایران به هیچ عنوان کافی نیست.

دنیزلی از حضور یک مربی بدنساز در کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل آینده خبر داد و گفت: من همیشه در کادر فنی خود از وجود یک مربی بدنساز استفاده می کنم. از آنجایی که امسال در نیم فصل پرسپولیس آمدم و زمانی برای بدنسازی نداشتیم از مربی بدنساز استفاده نکردم اما برای فصل آینده قطعا یک مربی بدنساز به کادر ما اضافه خواهد شد. البته باید بگویم حضور مربی بدنساز در یک تیم منوط به آن است که تاریخ برگزاری مسابقات لیگ مشخص باشد و بدانیم که در چه شرایطی و در چه زمانی می توانیم از مربی بدنساز استفاده کنیم.

وی در خاتمه شرایط کاری خود در تیم پرسپولیس را مطلوب خواند گفت: شرایط کاری خوبی داریم اما گاهی مشکلاتی است که آن هم طبیعی است. هیچ وقت مشکلی نبوده که آزار دهنده باشد که به همین خاطر جا دارد از آقای رویانیان و دیگر اعضای هیئت مدیره برای فراهم آوردن این شرایط تشکر کنم.