بازی پرسپولیس و نساجی کنسل می شود؟

تیم فوتبال پرسپولیس  روز ۲۹ آذر ماه در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نماینده شرق می‌رود. این موضوع احتمالا منجر به تعویق دیدار نساجی و پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر خواهد شد.

بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، روز‌های دوشنبه ۱۰ و سه شنبه ۱۱ آذر ماه برگزار میشوند. برنامه بازی‌های هفته پنجم لیگ هنوز اعلام نشده است، اما سازمان لیگ قصد دارد بازی‌ها را روز‌های شنبه ۱۵ و یکشنبه ۱۶ آذر ماه برگزار کند.

تیم پرسپولیس احتمالا باید قبل از برگزاری بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا، به مدت ۲ هفته در قطر قرنطینه باشد. در این صورت پرسپولیس نمیتواند در یکی از روز‌های پانزدهم یا شانزدهم آذر به مصاف نساجی برود.

تصمیم بر این است که روز جمعه ۱۴ آذر، تک بازی تیم‌های نساجی و پرسپولیس برگزار شود. با توجه به این که نساجی، روز سه شنبه در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت، فعلا مسئولان تیم با برگزاری بازی در روز چهاردهم آذر موافقت نکرده اند. از سوی دیگر، پرسپولیس درخواست تعویق بازی را ارائه داده است. با توجه به محرومیت چند مهره اصلی این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا، سرخ‌ها نمیخواهند روی مصدومیت بازیکنانشان ریسک کنند.

با این تفاسیر به احتمال زیاد دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر به زمان دیگری موکول خواهد شد و دیدار پرسپولیس و شهر خودرو در هفته چهارم، آخرین بازی سرخ‌ها در لیگ برتر پیش از فینال آسیا خواهد بود.