واکنش صمد مرفاوی به اختلاف بین رشید مظاهری و سید حسین حسینی

صمد مرفاوی درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته سوم لیگ برتر، اظهار داشت: شرایط‌مان با توجه به دیدار برابر فولاد خوزستان که نتیجه را واگذار کردیم، سخت شده بود. چنین موضوعاتی نباید برای استقلال اتفاق بیفتد. آن اتفاقات در شروع فصل ناراحت کننده است. اگر می‌خواهیم فوتبال پاکی داشته باشیم، نباید دیگر چنین چیزهایی را ببینیم. 

وی افزود: بعد از بازی با فولاد، تیم جمع و جور شد و استقلال رفته به رفته شکل واقعی خودش را پیدا خواهد کرد.‌ مصدومیت‌ها و بازیکنان کرونایی شرایط را سخت می‌کنند، این مسئله نه فقط برای ما بلکه برای همه تیم‌ها خواهد بود. خوشبختانه بازی با ماشین‌سازی را بردیم و ‌6 امتیازی شدیم. تمرینات‌مان را در حال حاضر برای دیدار با پیکان انجام می‌دهیم و باید طوری مدیریت شود که امتیازات را جمع کنیم. 

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص ناراحتی شدید محمود فکری از اتفاقات بازی با فولاد و صحبت‌هایی که در رابطه با آن انجام داد، گفت: این اتفاقات برای استقلال نیست. متاسفانه نیمکت برخی تیم‌ها آرام نیستند که از نظر اخلاقی و وجدانی برای فوتبال ایران اصلا خوب نیست. وقتی تیمی می‌تواند با شرایط فنی خوب بازی کند، چرا باید وارد حاشیه شود؟ اینکه بگوییم داور اعصاب ما را خرد کرد، سوء استفاده از نام داوران است، مگر اینکه صحنه واضحی باشد که آن هم کارشناسان می‌توانند نظر دهند. نیمکت تیم‌ها باید آرامش داشته باشد. 

مرفاوی در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی استقلال امیدوار است، تصریح کرد: همه امیدوارند، ما هم امیدواریم. برای رسیدن به آن از هیچ کاری دریغ نمی‌کنیم. کسی قول قهرمانی نمی‌دهد، من هم قول نمی‌دهم، چون فوتبال اتفاقات زیادی دارد اما مطمئن باشید که اعضای کادر فنی و بازیکنان دنبال این هدف مهم هستند. 

وی در واکنش به اقدام محمد نادری که پیراهنی را که تصویر مرحوم منصور پورحیدری روی آن نقش بسته بود و وارد زمین شد، گفت: از نادری تشکر می‌کنم. اینکه بازیکن از پیشکسوت خودش تجلیل کرده و با یاد و نام او اولین بازی‌اش را انجام می‌دهد، کار درستی است. نادری کار اخلاقی انجام داد و به عنوان شاگرد پورحیدری از او تشکر می‌کنم. نادری به قول خودش سه، چهار ماه در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده بود اما کارش در شروع خوب بود. این بازی‌ها است که بازیکن را آماده می‌کند. امیدوارم نادری با نام پورحیدری و شماره پیراهن او برای استقلال افتخارآفرینی کند. 

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به بحث بین سیدحسین حسینی و رشید مظاهری در تمرین اختصاصی روز گذشته دروازه‌بان‌های استقلال گفت: این موضوع درون خانوادگی است و آن را حل کردیم. این اتفاق برای اولین بار نیست که در استقلال می‌افتد. استقلال از قدیم دو دروازه‌بان با کیفیت و آماده استفاده می‌کرد و گلرهایی داشتیم که با یکدیگر رقابت می‌کردند.

مرفاوی ادامه داد: شرایط استقلال خوب است و هر چند که برخی‌ها می‌خواهند شرایط تیم را بد کنند و دوست ندارند نتیجه بگیریم، اما روز به روز بهتر می‌شود تا استقلال سرحال و روپایی داشته باشیم.