امیر قلعه‌نویی به نشست خبری قبل از بازی نمی‌رسد

نشست خبری پیش از دیدار دو تیم گل‌گهر سیرجان و ماشین سازی امروز در حالی در تبریز برگزار می‌شود که سرمربی تیم مهمان قادر به حضور در این نشست نیست.

نشست خبری سرمربی ماشین سازی طبق برنامه ریزی هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی قرار است ساعت 14:00 امروز برگزار شود و با توجه به اینکه پرواز کاروان گل‌گهر به سوی تبریز ساعت 15:00 انجام می‌شود، نشست خبری امیر قلعه‌نویی برگزار نخواهد شد.

همچنین با توجه تعویق یک روزه دیدار تراکتور -سپاهان به دلیل بارش برف در هفته سوم، محمدرضا تقیون مدیر روابط عمومی هیات فوتبال آذربایجان شرقی در خصوص وضعیت آب و هوایی شهر تبریز یک روز پیش از دیدار ماشین سازی و گل‌گهر در هفته چهارم به خبرنگار ورزشی فارس گفت: تقریبا شرایط آب و هوایی ناپایدار است. هوا ابری است و بارش برف به صورت پراکنده است اما استادیوم شهید سلیمانی(بنیان دیزل سابق) مشکل خاصی ندارد.

تقیون تصریح کرد: چمن این ورزشگاه کاور دارد و قبل از بازی مشکلی برای برداشتن آن و خط کشی زمین نیست. اعلام شده که فردا در ارتفاعات بارش برف خواهد بود و به این ترتیب مشکلی برای برگزاری بازی در ورزشگاه شهیدسلیمانی به وجود نمی‌آید. امیدواریم که این مسابقه در موعد مقرر خودش و به خوبی برگزار شود.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، دیدار دو تیم ماشین سازی و گل‌گهر، در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فردا (دوشنبه دهم آذر) از ساعت 16:30 آغاز خواهد شد.