مصدومیت وحید امیری در بازی دوستانه پارسپولیس+تصاویر

وحید امیری که در بازی روز گذشته برابر شهرخودرو به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد، در جدال تدارکاتی مقابل ویستاتوربین که هدایت آن برعهده فرشاد پیوس است، نمایش درخشانی از خود به جا گذاشت.

وحید امیری که به دلیل محرومیت از حضور در فینال آسیا، با تدابیر فنی و تاکتیکی کادرفنی برای دستیابی به ترکیب ایده آل این تیم، در دیدارهای اخیر در ترکیب اصلی حضور نداشته، در بازی امروز مقابل ویستاتوربین نیز با سود بردن از تجربه بالا و آمادگی مناسبی که داشت، بارها روی دروازه ویستاتوربین خطرساز شد.

 

 

در اواسط نیمه دوم اما در شرایطی که حریف صاحب موقعیت ضربه کرنر شده بود، وحید امیری با ضربه لگد بازیکن خودی به قفسه سینه‌اش به شدت دچار آسیب دیدگی شد و از جریان بازی خارج شد. کادرپزشکی پرسپولیس بلافاصله شرایط او را مورد بررسی قرار دادند و بعد از لحظاتی او بار دیگر وارد زمین شد اما مشخص بود که همچنان از ناحیه قفسه سینه دچار درد است.

باید دید بعد از بررسی نهایی از سوی کادرپزشکی میزان مصدومیت این بازیکن تاثیرگذار به چه شکل است. دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل ویستاتوربین امروز در زمین غدیر با برتری 2-1 شاگردان یحیی گل محمدی خاتمه یافت.