ترکیب سپاهان مقابل سایپا در هفته چهارم لیگ

بازیکنان سپاهان حالا دو هفته ای می شود که شرایط خوبی پیدا کرده اند و در مسیر پیروزی گام برمی‌دارند. نویدکیا در دو دیدار مقابل آلومینیوم و تراکتور که شرایط متفاوتی در لیگ برتر دارند، از دو ترکیب یکسان استفاده کرد و تغییراتی نسبت به بازی اول برابر گل گهر در ترکیب تیمش ایجاد کرد؛ تغییراتی که در بازی برابر سایپا هم تداوم پیدا کرده و همان ترکیبی که در مقابل تراکتور و آلومینیومس به میدان رفت، در مقابل سایپا هم از ابتدا وارد زمین خواهند شد.

براین اساس پیام نیازمند گلر تیم خواهد بود و در شرایطی که گولسیانی با پایان مصدومیت در دسترس نویدکیا قرار گرفته، باز هم این مهدی زاده و نژادمهدی خواهند بود که از ابتدا در قلب خط دفاعی تیم به کار گرفته خواهند شد. دفاع چپ مطابق دو بازی قبلی به نورافکن سپرده شده و در سمت راست خط دفاعی هم مرتضی منصوری بازی خواهد کرد و نیمکت نشینی اسماعیلی فر ادامه دار می شود.

در کنفرانس خبری پیش از بازی، علیرضا مرزبان تاکید داشت که محمد کریمی بار دیگر به جای مهدی کیانی وارد زمین خواهد شد و همانطور که انتظار می‌رفت، این بازیکن تکنیکی در کنار علی محمدی و سروش رفیعی سه هافبک میانی تیم در مقابل سایپا هستند.

در نهایت سه بازیکن خط هجومی سپاهان مانند گذشته شهباززاده، محبی و حسینی خواهند بود و نویدکیا امیدوار است، امروز تیمش با گلزنی آنها به سه امتیاز دست یابد..

ترکیب سپاهان مقابل سایپا:

سید پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، محمدرضا مهدی‌زاده، مرتضی منصوری، امید نورافکن، سید محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمد محبی و سجاد شهباززاده.