شاختار مقابل رئال مادرید به پیروزی رسید+گزارش بازی

شاختار در مقابل رئال مادرید با دو گل به پیروزی رسید تا شاگردان زیدان نتوانند از این مسابقه امتیازی کسب کنند.

گزارش بازی شاختار و رئال مادرید

رئال مادرید امشب در دومین بازی مرحله برگشت دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا مهمان شاختار اوکراین بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 2-0 به سود تیم اوکراینی خاتمه یافت.

 

رئال مادرید کار را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 5 اولین موقعیت مهم بازی توسط این تیم خلق شد. کریم بنزما توپ را به دهانه دروازه ارسال کرد که با ضربه مارکو آسنسیو همراه بود؛ با این حال توپ با بد شانسی بعد از برخورد به تیر دروازه راهی اوت شد.

 

شاختار مقابل رئال مادرید

در دقیقه 11 پاس خوب لوکا مودریچ باعث شد کریم بنزما در موقعیت تقریباً تک به تک قرار گیرد اما ضربه این بازیکن به وسط دروازه توسط گلر شاختار برگردانده شد.

در دقیقه 30 رئال مادرید می توانست دروازه شاختار را باز کند اما ضربه فوق العاده مارکو آسنسیو با عکس العمل بهتر آناتولی ترووین روبرو شد تا کار همچنان بدون گل دنبال شود.

 

رئال مادرید در نیمه دوم نیز کار را بهتر آغاز کرد و مدافع اسپانیایی این تیم یعنی ناچو می‌توانست روی ارسال کریم‌بنزما گلزنی کند اما ضربه سر این بازیکن به زیر توپ زده شد و راهی اوت شد.

شاختار مقابل رئال مادرید

در دقیقه 52 تایسون، مهاجم شاختار با دروازه رئال مادرید تک به تک شد اما ضربه این بازیکن توسط تیبو کورتوا به کرنر فرستاد.

در دقیقه 57 بالاخره قفل دروازه‌ها باز شد و شاختار توانست روی شاهکار خط دفاعی رئال مادرید به گل دست پیدا کند. اشتباه فرلاند مندی و بعد رافائل واران و قرار دادن توپ جلوی پای دنتینیو باعث شد این بازیکن در مصافی تک به تک تک دروازه رئال مادرید را باز کند.

 

 

شاختار مقابل رئال مادرید

 

کابوس رئال مادرید در بازی امشب در دقیقه 82 کامل شد؛ جایی که مانور سولومون روی ضد حمله بازیکنان شاختار و با یک حرکت در عرض ضربه محکمی را روانه دروازه تیبو کورتوا کرد اما هیچ کاری از دست دروازه‌بان بلژیکی بر نیامد تا نتیجه 2-0 شود.

 

 

تیم بدون زهر زین الدین زیدان در ادامه بازی نیز نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه حریف ترتیب دهد تا کار با همان نتیجه 2-0 تمام شود و وضعیت صعود کهکشانی‌ها به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

شاختار مقابل رئال مادرید