فکری نیاز به فرصت دارد!

مهدی فنونی‌زاده  اظهار داشت: تساوی در دیدار مقابل پیکان  برای استقلال  خوب نیست و هواداران انتظار داشتند این تیم برنده از زمین خارج شود. فکری نیاز به فرصت دارد!

وی افزود: پیکان با « مهدی تارتار » به یک بازی بسته و دفاعی روی آورده بود و در طول دقایق این مسابقه با اکثر نفرات خود دفاع می‌کرد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: یکی از ایراداتی که در استقلال دیده می‌شود نبود یک بازیکن طراح و خلاق در خط هافبک است و باید « محمود فکری » هر چه زودتر این مشکل را برطرف کند.

فنونی‌زاده تصریح کرد: به طور حتم استقلال به هماهنگی بیشتر نیاز دارد و اگر این هماهنگی تاکتیکی شکل بگیرد شرایط بهتری در ادامه فصل برای آبی‌پوشان رقم خواهد خورد.

وی تاکید کرد: در حالی که تنها چهار هفته از لیگ برتر پشت سر گذاشته شده باید از «محمود فکری» حمایت کرد و به او فرصت داد تا بتواند با تمرکز بیشتری برنامه‌های خود را در استقلال پیاده کند. او به خوبی از نقاط ضعف و قوت آبی‌پوشان با خبر است و می‌کوشد در تمرینات آنها را برطرف و تقویت کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال باید در فاز تهاجمی تمرینات بیشتری را انجام دهد تا بتواند بیشتر صاحب موقعیت گل شود. این تیم مهاجمان خوب و با کیفیتی در اختیار دارد که در صورت فراهم شدن فرصت می‌توانند استفاده لازم را ببرند.

تیم فوتبال استقلال روز گذشته و در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه شهر قدس مقابل پیکان با تساوی بدون گل متوقف شد. آبی‌پوشان روز دوشنبه (۱۷ آذر) و در هفته پنجم لیگ برتر در تهران میزبان صنعت نفت آبادان هستند که از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.