علت اصلی مصدومیت بازیکنان استقلال چیست؟

علت اصلی مصدومیت بازیکنان استقلال چیست؟ باز هم فصل جدید فوتبالی شروع شد و بازیکنان  تیم فوتبال استقلال مانند سال‌های گذشته مصدوم شدند. این مصدومیت‌ها باعث شده کادرفنی آبی پوشان برای استفاده از بازیکنان مورد نیاز خود در بازی‌های مختلف با مشکل مواجه شود. 

زمین تمرین یا بدنسازی نامناسب

استقلالی‌ها به غیر از مصدومیت با مشکل زمین تمرین هم مواجه هستند. گفته می‌شود برخی از مصدومیت‌های بازیکنان استقلال به دلیل زمین تمرین نامناسب است. البته برخی از کاشناسان هم معتقدند بدنسازی قبل از آغاز لیگ دلیل اصلی مصدومیت‌های متوالی استقلالی‌ها است.

اعتراف استقلالی‌ها به ضعف بدنسازی آبی پوشان

آبی پوشان پایتخت به دلیل برخی مشکلات، نسبت به سایر تیم‌ها تمرینات خود را دیرتر شروع کردند و این موضوع باعث شد آبی پوشان بدنسازی ایده آلی نداشته باشند. صمد مرفاوی مربی این تیم نیز پس از پایان بازی استقلال برابر پیکان در هفته چهارم لیگ برتر این موضوع را تایید کرد.

به هر حال نبود چمن زمین مناسب و بدنسازی ایده آل می‌توان دلایل مصدومیت‌های سریالی استقلال‌هایی باشد.

مصدومیت‌های متوالی بلای جان استقلالی‌ها

باید دید با توجه به شرایطی که استقلال دارد چه سرنوشتی در انتظار آبی پوشان پایتخت است و آیا قرار است به تعداد مصدوم این تیم اضافه شود یا خیر.

ابهام در زمان بازگشت یزدانی

سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال استقلال پیش از بازی این تیم برابر فولاد در تمرینات مصدوم شد و هنوز زمان بازگشت این بازیکن به جمع آبی پوشان مشخص نیست.

اسماعیلی به هفته پنجم لیگ برتر می‌رسد؟

فرشید اسماعیلی نیز به دلیل مصدومیت بازی برابر ماشین سازی و پیکان را از دست داد و احتمال دارد بازی هفته پنجم لیگ برتر را هم از دست بدهد.

دیاباته ۳ هفته خانه نشین شد

شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال در تمرینات این تیم مصدوم شد و به دلیل احساس درد در عضله پای خود به تمرین ادامه نداد. این بازیکن به دلیل مصدومیت ۳ هفته در تمرینات استقلال غایب خواهد بود.

ابهام در زمان بازگشت ریگی

مسعود ریگی بازیکن تیم فوتبال استقلال هم در بازی برابر پیکان از ناحیه کتف مصدوم و به بیمارستان منتقل شد. با پیگیری پزشک تیم استقلال کتف این بازیکن در بیمارستان جا انداخته شد. هنوز میزان دوری ریگی از میادین مشخص نشده است.

آرش رضاوند نیز یکی دیگر از مصدومان استقلال در بازی برابر پیکان بود که به نظر نمی‌رسد آسیب دیدگی او برای استقلال دردسرساز شود. ضربه بازیکن پیکان به پهلوی رضاوند شاید باعث شود بازیکن استقلال مدتی خانه نشین شود.

بهتر است مدیریت باشگاه استقلال برای تامین زمین تمرین استاندارد دست به کار شود و یا با توجه به زمان کم موجود به فکر استخدام مربی بدنساز جدیدی باشد.

مصدومیت‌های متوالی بلای جان استقلالی‌ها

نوری: زمین تمرین و نبود بدنسازی اول فصل دلیل مصدومیت بازیکنان استقلال است

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت مصدومیت بازیکنان این تیم گفت: به نظر من نبود زمین تمرین مناسب و نبود بدنسازی خوب در اول فصل باعث مصدومیت بازیکنان تیم شده است چرا که بدنسازی اول فصل بسیار مهم است.

مصدومیت‌های متوالی بلای جان استقلالی‌ها

او ادامه داد: در کنار نبود بدنسازی زمان تمرین هم اگر مناسب نباشد باعث مصدومیت بازیکنان می‌شود. در چند وقت اخیر دیده ام که بازیکنان از ناحیه زانو مصدوم می‌شوند و رباط پاره می‌کنند و دلیل این موضوع این است که بدنسازی خوبی انجام نشده است.

البته مدیران باشگاه استقلال معتقدند مصدومیت بازیکنان به دلیل بدنسازی نامناسب در اول فصل است.