شبیه سازی قطر برای پرسپولیسی ها قبل از اعزام

  باشگاه پرسپولیس پس از صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا تصمیم به رفتن اعضای این تیم به قرنطینه کرده است تا بتواند شرایط را شبیه به زمان اسکان این تیم در کشور قطر برای برگزاری دیدار حساس باشگاهی در قاره کهن کند.

از این رو بازیکنان و اعضای کادر فنی، پزشکی و تدارکات این تیم از روز گذشته به قرنطینه رفته‌اند تا ضمن انجام تست کرونا به مسائل روحی و روانی آنها رسیدگی شود.

بازیکنان پرسپولیس طبق خواسته یحیی گل محمدی سرمربی این تیم طوری اسکان داده شده‌اند که در هر اتاق، دو بازیکنی که قرار است قبل از فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ در قطر هم اتاق یکدیگر شوند کنار هم باشند.

همچنین کادر فنی سرخپوشان پایتخت هر کدام جداگانه با صحبت‌های خود سعی بر ارتقای روحیه بازیکنان این تیم دارند. صحبت‌های انگیزشی که تمرکز بازیکنان این تیم را معطوف به دیدار فینال کرده است.

گل محمدی از شاگردان خود خواسته است قدم اول را برای موفقیت در فینال آسیا با کسب پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان بردارند تا سرخ‌ها با اعتماد به نفس کافی راهی کشور قطر شوند.

حساسیت سرمربی پرسپولیس باعث شده تا اجازه ورود هیچ شخص غیر مرتبط با تیم به هتل محل اقامت سرخ‌ها داده نشود. همچنین حضور بازیکنان به طور دسته جمعی در یک اتاق ممنوع شده است تا آنها در کشور قطر با جریمه مسئولان کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا روبرو نشوند.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دلیل رعایت قرنطینه سرخ‌ها به هتل محل اقامت این تیم نرفته است تا شرایط به طور کاملاً مشابه با زمان حضور این تیم در کشور قطر باشد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس از حراست هتل محل اقامت خود درخواست کرده‌اند اجازه حضور افراد متفرقه مقابل درب ورودی را ندهند تا بازیکنان با هواداران و نزدیکان احتمالی خود روبرو نشوند.

بررسی فیلم بازی‌های اخیر ذوب آهن و همچنین تماشای بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان در منطقه شرق که در قطر جریان دارد از برنامه‌های کادر فنی سرخپوشان است.