از سبک بازی تیم مان مقابل نفت مسجد سلیمان ناراضی هستیم

علیرضا مرزبان در نشست خبری پس از بازی نفت مسجد سلیمان با سپاهان که با شکست سه بر یک شاگردان نویدکیا به اتمام رسید، اظهار داشت: با توجه به روند بازی انتظار داشتیم حریف در این زمین نه چندان خوب با توپ‌های بلند بازی کرده و از فضای پشت ما استفاده کند، روی یک ضربه عجیب یک بر صفر عقب افتادیم اما خیلی خوب جبران کرده و کنترل مسابقه را در دست گرفتیم.

وی افزود: در نیمه دوم هم این روند را ادامه داده و در آستانه به ثمر رساندن گل دوم بودیم. تیم ما فوق العاده خوب بازی می‌کرد. شانس های ما خوب شده بود و توانستیم از کناره‌ها روی دروازه حریف ارسال کرده و به دروازه نفت مسجد سلیمان نزدیک شویم اما در همین زمان که خوب بازی می‌کردیم، یکی از بازیکنان حریف با رد شدن از بین 3-4 بازیکن سپاهان توانست گل دوم را به ثمر برساند.

مربی تیم سپاهان اضافه کرد: در ادامه کنترل بازی به جنجال کشیده شد. تیم ما سعی می‌کرد با فشار بیشتر و نفت با ضدحملات به نتیجه برسد. از این باخت خیلی ناراحت هستیم و نباید نتیجه را اینگونه از دست می‌دادیم. روی گل سوم که در ضربه ایستگاهی خوردیم، حساس بودیم و  با توجه به تمرینات مان نمی‌خواستیم از روی ضربه ایستگاهی گل بخوریم.

مرزبان ادامه داد: هفته گذشته هم به همین شکل و از تیر یک گل خوردیم. امروز در شرایطی که می‌توانستیم به تساوی دو بر دو برسیم، گل سوم را دریافت کردیم. از نتیجه و فرم بازی خود در 90 دقیقه ناراضی هستیم.

وی درباره داوری این مسابقه گفت: درباره داوری اظهار نظر نمی‌کنیم و نمی‌خواهیم چیزی درمورد قضاوت داور بگوییم.