برگزاری نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امروز با حضور حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون، مهدی محمد نبی، دبیرکل و محمود اسلامیان، عبدالکاظم طالقانی، محمود شیعی، فریدون اصفهانیان، هدایت ممبینی و لیلا صوفی زاده برگزار شد.

در آغاز این نشست، حیدر بهاروند ، سرپرست فدراسیون فوتبال در ابتدا ضمن تسلیت درگذشت زنده یاد جواد تقی پور، کمک داور برجسته به جامعه فوتبال کشور، با اشاره به برگزاری مجمع تایید اساسنامه و قوانین انتخاباتی، از تلاش مجدانه ارکان فدراسیون در این مسیر و همچنین همراهی صمیمانه اعضای مجمع در تصویب قاطعانه این سند تاریخی ابراز تشکر کرد.

وی در این باره عنوان کرد: هشتم آذر ماه سال ۹۹ به عنوان یک روز ماندگار در تاریخ فوتبال کشور به ثبت رسید و اینک فوتبال ما با مهر تاییدی که فیفا بر اساسنامه جدید فدراسیون زد، حرکت پرشتاب خود جهت رسیدن به موفقیت‌های آتی را آغاز خواهد کرد.

در ادامه، مهدی محمدنبی ، دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارائه گزارشی درباره تدوین نقشه راه و مراحل منتهی به تصویب اساسنامه جدید عنوان کرد:خوشبختانه مجمع اخیر که به شکل برخط و با حضور و همراهی تام و تمام اعضای مجمع به شکل برخط برگزار شد، بازتاب مثبت گسترده‌ای در میان اهالی فوتبال داشت و طی این فرآیند مهم با استقبال فراوان خانواده فوتبال روبرو شد. فدراسین بلافاصله پس از انجام مجمع عمومی تصویب اساسنامه جدید و قوانین انتخاباتی، نقشه راه بعدی را جهت برگزاری مجمع انتخاباتی آغاز کرد و بر این اساس، در این فاز مراحل مربوط به ارسال نقشه راه برپایی مجمع انتخاباتی در موعد مقرر به فدراسیون بین المللی فوتبال انجام می‌شود.