به گزارش افکار نیوز به نقل از ايسنا، در روز نخست مسابقات تكواندوي قهرماني آسيا در بخش مبارزه، يك مدال طلا و يك برنز در بخش دختران كسب شد.

محمد حسینی نیا(وزن اول) در اولین مرحله مقابل تکواندوکار قزاقستان ۹ بر صفر به برتری رسید، اما در دور دوم برابر تکواندوکار تایلندی ۶ بر ۱ نتیجه را واگذار کرده و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ابوالفضل یعقوبی(وزن دوم) ابتدا تکواندوکاری از ترکمنستان را ۱۴ بر ۱ از پیش رو برداشت و در مرحله دوم حریف چینی خود را شکست داد و در دور سوم مقابل حریفی از کره جنوبی نتیجه را واگذار کرده و حذف شد.

رائد تیزکار(وزن سوم) در اولین مرحله نماینده کشور مالزی را ۶ بر ۲ از پیش رو برداشت و در ادامه تکواندوکار اماراتی را ۸ اخطاره کرد و در سومین مرحله نیز مقابل تکواندوکار ویتنامی نتیجه را ۱۶ بر ۴ واگذار کرده و از دور مسابقات کنار رفت.

** اما در بخش بانوان نیز نتایج ذیل به دست آمد:

فاطمه شعبان نیا(وزن اول) در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و در مرحله دوم تکواندوکاری از اندونزی را رو برداشت و در دور سوم نیز نماینده ویتنام را مغلوب کرده و راهی فینال شد که در آخرین مرحله نیز موفق شد با شکست تکواندوکار چینی(۲ بر صفر) عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

سپیده سفری(وزن دوم) در دور اول تکواندوکاری از مالزی را شکست داد ولی در مرحله دوم نتیجه را مقابل تایلند واگذار کرده و حذف شد.

ركسانا كوزلي زاده(وزن سوم)ابتدا باقرعه استراحت روبرو شد و در مرحله دوم با نماينده ويتنام مبارزه كرده و با پيروزي ۱۷ بر صفر شياپچانگ را ترك كرد. وي در دور سوم نيز مقابل تكواندوكاري از كره جنوبي نتيجه را واگذار كرد و به مدال برنز رضايت داد.