کارشناسی داوری بازی استقلال و صنعت نفت آبادان/ پنالتی استقلال گرفته نشد؟

کارشناس داوری بازی استقلال و صنعت نفت آبادان معتقد است که ادعای استقلالی ها برای پنالتی مقابل صنعت نفت آبادان صحیح نیست.

حسین عسگری درباره قضاوت حسن اکرمی در دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: این مسابقه دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه نخست درگیری و خطای خاصی رخ نداد،‌ اما درگیری‌ها در نیمه دوم زیاد بود. در مجموع داور قضاوت خوبی داشت و مشکل چندانی نبود.

وی  با اشاره به گل مردود تیم صنعت نفت به استقلال در دقیقه ۷۴ تصریح کرد: قضاوت درباره آن خیلی سخت است و به همین خاطر هم کمک داور مسابقه، پرچم خود را دیر بلند کرد. جاگیری کمک داور خوب نبود و به نظر می‌رسد این گل، سالم بوده است. او حدود دو متر عقب‌تر از صحنه بود و به همین خاطر دچار اشتباه شد. در دقیقه ۸۵ هم توپ به دست مدافع صنعت نفت برخورد کرد که او حرکت اضافی نداشت و پنالتی نبود. این بازیکن زمین خورد و توپ به دستش برخورد کرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در مورد سایر صحنه‌های مهم این مسابقه گفت: داوران در سایر موارد، قضاوت خوبی داشتند و بازی را به خوبی کنترل کردند. اخطارها خیلی خوب به بازیکنان داده شد و مشکل چندانی نداشت. در یک صحنه هم بازیکن صنعت نفت با آرنج به گردن و سینه بازیکن استقلال زد که پس از درگیری میان دو بازیکن، کارت زرد به درستی به آنها داده شد.