امید پرسپولیس به حضور عیسی آل کثیر برای فینال لیگ قهرمانان 2020

جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس در گفت‌وگو با برنامه «فوتبال برتر»، درباره ایجاد کارگروه لازم برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: حدود 20 روز پیش ما این کارگروه را تشکیل دادیم که تمام کمیته‌های باشگاه تمرکز لازم را برای فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بگذراند. ما جلسات لازم را برگزار کردیم و امیدواریم با تداراکات لازم بتوانیم تیم را راهی فینال آسیا کنیم.

او ادامه داد: ما چند جلسه هم باحضور آقای پیروانی و گل‌محمدی برگزارکردیم تا خواسته های آن ها شنیده شود. یک کارگروه هم به سرپرستی آقای علی‌نژاد تشکیل شده است که دو نماینده مجلس هم در آن حضور داشتند تا زیرساخت‌های لازم برای فینال لیگ قهرمانان آسیا فراهم شود.

سمیعی درباره برنامه سفر تیم فوتبال پرسپولیس برای رفتن به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما به امید خدا 23 آذر به قطر سفر خواهیم کرد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره شکایت النصر عربستان از پرسپولیس گفت: متاسفانه باشگاه النصر عربستان برای اینکه تمرکز تیم ما را بهم بزند دائم شکایت می‌کنند. این باشگاه هیچ سند مدرکی هم برای شکایت ندارد و امیدوارم تمرکز ما را بهم نزنند.

او درباره پرونده عیسی آل‌کثیر و محرومیت این بازیکن گفت: ما هنوز امیدواریم که آل‌کثیر را برای فینال داشته باشیم. بخش حقوقی ما در حال حاضر تلاش‌های لازم را انجام می‌دهد. امیدوارم قبل از یک‌شنبه به ما خبر خوب را به ما بدهند ما دوست داریم که آل کثیر در فینال حضور داشته باشد.

جعفر سمیعی در پایان گفت:‌ پرسپولیس امروز تمرین نداشت و استراحت کرد و از فردا تمرینات از سر گرفته می‌شود و در ادامه تیم به قرنطینه می‌رود تا شنبه آماده سفر بشویم. ما کادر فنی در ارتباط هستیم تا تیم شرایط خوبی داشته باشد و با هماهنگی‌های لازم بتوانیم به فینال صعود کنیم. در این روزهای باقی مانده انتظار داریم برای این بازی نگاه همه اهالی رسانه و ورزش، ملی باشد. قهرمانی در آسیا، افتخار ملی به حساب می‌آید. امیدواریم که بتوانیم در آسیا موفق عمل کنیم.