تحلیل پیشکسوت استقلال از تساوی شاگردان محمود فکری مقابل صنعت نفت آبادان

« علی موسوی » پیشکسوت استقلال اظهار داشت: در نیمه دوم استقلال و صنعت نفت آبادان نمایش‌ خوبی را به اجرا گذاشتند و فرصت‌هایی را برای گلزنی خلق کردند که سهم هر تیم یک گل بود.

وی افزود: در نیمه دوم و زمانی که محمد نادری و احمد موسوی این فرصت را پیدا کردند در حملات حضور داشته باشند، استقلال موقعیت گل‌های بهتری خلق کرد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم تساوی در این مسابقه عادلانه بود و استقلال باید در بازی‌های آینده عملکرد بهتری را داشته باشد تا به پیروزی برسد.

موسوی تصریح کرد: غیبت شیخ دیاباته در روند هجومی استقلال تاثیر منفی گذاشته است. زمانی که این بازیکن به ترکیب تیم برسد خط حمله استقلال عملکرد بهتری خواهد داشت.

وی تاکید کرد: زمانی که استقلال گل تساوی را دریافت کرد مدافعان این تیم در پوشش تیر دو، اشتباه کرده و این فرصت را در اختیار محمد طیبی قرار دادند تا به راحتی گل بزند.

بازیکن سابق استقلال در پایان گفت: به طور حتم اگر استقلال می‌خواهد در لیگ بیستم مدعی قهرمانی باشد باید در مسابقات آینده نتایج بهتری را کسب کرده و به برد برسد.

تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان در هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های ایران روبروی یکدیگر قرار گرفتند که این جدال در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.