حمله فکری به داوران، حمله هواداران به فکری!

استقلال تهران مقابل صنعت نفت نتوانست برنده باشد. البته از نظر بازیکنان و مربیان تیم آبادانی، حق آبی‌ها شکست بود. طالب ریکانی موثرترین بازیکن صنعت و دومین گلزن لیگ برتر می گوید: «گل من صد در صد درست بود و نمی دانم چرا داور آفساید گرفت. می‌توانستیم استقلال را در آزادی ببریم.» 
نیمه اول بازی استقلال و صنعت یکی فوق‌العاده بد بود. در نیمه دوم اما بعد از گل استقلال، کمی بازی بهتر شد و در این بین صنعت توانست هجومی‌تر ظاهر شود. مظاهری در این مسابقه موفق شد یک موقعیت صد در صد را مهار کند و مانع از گلزنی حریف شود. نکته اینجا بود او قبل از بازی تا آستانه محرومیت هم رفت! دیروز یکی از نزدیکان فدراسیون فاش کرد رشید به دلیل پستی که سال گذشته منتشر کرده بود، از سوی کمیته اخلاق یا انضباطی محروم شد و قرار بر این بود مقابل صنعت بازی نکند ولی با رایزنی باشگاه استقلال مشکل حل شد. همچنین نامه محرومیت ۴ ماهه بابک مرادی هم قبل از بازی به دست استقلالی‌ها رسید. فکری پیش از بازی گفته بود: «نامه محرومیت یکی از بازیکنان رسیده و درباره یکی دیگر از بازیکنان تیم نمی دانیم می توانیم او را بازی دهیم یا نه؟» 
هر چند پیشکسوتان استقلال همچنان حامی فکری هستند و موضعی علیه او نگرفته‌اند ولی در فضای مجازی اصلا اوضاع بر وفق مراد سرمربی آبی‌ها نیست. صفحه رسمی استقلال ساعتی بعد از بازی صنعت ویدئویی منتشر کرد از صحنه برخورد توپ به دست مدافع حریف. هر چند همه کارشناسان داوری گفتند این صحنه پنالتی نبود ولی باشگاه استقلال تاکید داشت داور اشتباه کرده است. پای این پست اکثر هواداران استقلال به انتقاد شدید از محمود فکری و تاکتیک این تیم پرداختند و حتی بعضی از آنها نوشتند: «استرا کجایی؟!» عمده انتقادات هواداران به فکری و همینطور فرشید باقری هافبک وسط استقلال بود که چندی قبل علیه هواداران حرف‌های تندی زد. سرمربی آبی ها بعد از بازی ادعا کرد که «نمی خواهند استقلال نتیجه بگیرد» و «معلوم است ماجرا از کجا آب می‌خورد». حمله فکری به کمیته داوران فدراسیون فوتبال بود و باید دید در روزهای آینده این کمیته واکنشی نشان می دهد؟