آرزوی بازیکن ذوب آهن برای قهرمانی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020

مسعود ابراهیم زاده بازیکن ذوب آهن گفت: شرایط تیم پرسپولیس خاص است و آنها از چهار، پنج روز پیش قرنطینه شده اند و همه چیز را دارند رعایت می‌کنند که آماده بازی فینال شوند انشالله پرسپولیس قهرمان شود چون بحث ملی است ما هم در خصوص برگزاری بازی منتظریم ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

ذوب آهن به خاطر داشتن تعداد بالای بازیکنان کرونایی در شرایطی سخت برابر شهرخودرو به میدان رفت و مقابل این تیم با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.

چند روز پیش از این بازی مسعود ابراهیم زاده در این گفتگویی با ما در این خصوص بیان کرد: من فکر می کنم همه مردم ایران  خودشان دیدند چه ظلمی به تیم ما شده؛ بچه ها جوانمردانه رفتند، بازی کردند و تمام توانشان را گذاشتند. هیچ کدام از بازیکنان به اردو نرفته بودند، دو ساعت قبل بازی به هتل رفتند  و از آنجا حرکت کردند به سمت استادیوم. اصلا معلوم نبود شرایط به چه شکل است؛ با ۱۳ بازیکن رفتند و بازی کردند. در هر حال به  همه آنها خسته نباشید می‌گویم هم بازیکنان و هم کادر فنی.

او در خصوص اشتباهات مکرر داوری علیه ذوب آهن  ادامه داد: ما آنقدر گفتیم مظلوم هستیم به نوعی تو سری خور شدیم و  هر بلایی سر ذوب آهن آمده. پنالتی  علیه ما گرفته اند؛ اخراج کردند و یا مسائل دیگر اتفاق افتاده. حرفی نمانده بزنیم چه بگوییم. شنبه هم بازی داریم و اصلا معلوم نیست برگزار می‌شود یا خیر.

بازیکن سبزپوشان اصفهان در خصوص بازی با پرسپولیس که برگزار شدن آن در هاله‌ای از ابهام است عنوان کرد: ما در بازی با شهر خودرو امتیاز از دست دادیم و دیگر برنمی گردد. معلوم نیست از بین بازیکنانی که مجدداً تست کرونا دادند، چه کسانی مثبت شوند. احتمال دارد در بین بازیکنان علائم وجود داشته باشد و بازیکنان پرسپولیس مبتلا به کرونا شوند. ممکن است پرسپولیس به مشکل بخورد و این را نباید از چشم ذوب آهن ببینند. ذوب آهن ۱ هفته است که اعلام کرده، با ما بازی نکنید و این که پرسپولیس اگر بازی دوستانه انجام دهد خیلی بهتر از این است که با ما بازی کند!

او با اشاره به شرایط تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: شرایط تیم پرسپولیس خاص است و آنها از چهار، پنج روز پیش قرنطینه شده اند و همه چیز را دارند رعایت می‌کنند که آماده بازی فینال شوند انشالله پرسپولیس قهرمان شود چون بحث ملی است ما هم در خصوص برگزاری بازی منتظریم ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.