آخرین وضعیت سرخ پوشان

ابراهیم شکوری ، مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم پیش از دیدار با ذوب‌آهن و اعزام به قطر برای برگزاری بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: با هدف حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، تقسیم کاری در باشگاه پرسپولیس صورت گرفت. آرامش کلید واژه ما در خانواده پرسپولیس است و به همین دلیل هر گروهی بر اساس شرح وظایف خود در حال انجام فعالیت است.

او افزود: تیم مدیریتی باشگاه تلاش کرده دغدغه اصلی هواداران که آرامش تیم است را محقق کند. با تدابیر جعفر سمیعی خواسته‌های معقول تیم را در آستانه فینال پیگیری کردیم و از جمله این موارد می‌توان به حفظ اسکلت و شاکله اصلی تیم اشاره کرد که دغدغه همه هواداران است. قرارداد یحیی گل‌محمدی به همراه اعضای کادر فنی تمدید شد و همچنین تمدید قرارداد بازیکنان تأثیرگذار تیم را آغاز کردیم. قطعا این روند را ادامه داده و سعی می‌کنیم تا جایی که توان داریم قرارداد بازیکنان خود را تمدید کنیم.

شکوری ادامه داد: بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شده است. بازیکنان و کادر فنی برای مطالبات فصل قبل خود دغدغه‌ای داشتند که سعی کردیم مطالبات سال قبل بازیکنان را با همکاری خود آن‌ها تسویه کنیم تا دیگر ذهنشان درگیر این موضوع نباشد. البته با تلاش‌های سمیعی پرداختی مربوط به این فصل بازیکنان هم روز گذشته انجام شد تا بازیکنان با انگیزه و روحیه خوبی در دیدار فینال حضور داشته باشند.

او خاطرنشان کرد: برای حضور در دیدار فینال لیگ قهرمان آسیا از یک ماه قبل کارگروهی تشکیل دادیم و تا فردای فینال که امیدواریم با قهرمانی تیم ما همراه باشد، تمامی موارد را بررسی کرده و از تمام اعضای باشگاه که با تمام توان خود کار می‌کنند، تشکر می‌کنم. پرواز اختصاصی را برای تیم ترتیب داده‌ایم و تمامی امور انجام شده است و به امید خدا روز یکشنبه عازم کشور قطر و شهر دوحه می‌شویم.

وی درباره این که هماهنگی‌های لازم برای اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در سفر به قطر صورت گرفته است، گفت: با تعامل خوبی که با AFC و کشور قطر داریم، سعی کردیم تمام موارد را بررسی کنیم. به محض ورود به این کشور اعضای تیم یک بار تست می‌دهند و امیدواریم جواب تست‌ها منفی باشند و بتوانیم با تمام قدرت در مسابقه فینال حضور پیدا کنیم. قبل از سفر به این کشور یک بار تست دادیم که جواب آن منفی بوده است و امیدواریم اتفاق بزرگی را که سالیان سال است که کشورمان منتظر آن می‌باشد رقم بزنیم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت شکایت باشگاه النصر گفت: باشگاه النصر همچنان تلاش می‌کند، اما آماده حضور در فینال هستیم و فکر می‌کنم این باشگاه می‌خواهد فضای تیم ما را دچار حاشیه کند. فکر می‌کنم با تدابیر مدیریت کادر فنی بازیکنان و هواداران پرشور پرسپولیس داشتن این بحث تقریبا حل شده است و مشکلی نداریم؛ بلکه سعی می‌کنیم با تمام توان در دیدار فینال حاضر شویم. تمام اعضای حقوقی باشگاه با تمام توان در این حوزه فعالیت می‌کنند و باید از آن‌ها هم تشکر کنیم.

شکوری تصریح کرد: از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان و تمام نهاد‌ها که همکاری خوبی با ما داشته‌اند هم تشکر می‌کنم. با توجه به مشکلات کرونایی و شرایطی که برای سفر به قائم‌شهر وجود داشت همکاری لازم با ما انجام شد و با توجه به این که حضور پرسپولیس در فینال یک بحث ملی است، همکاری لازم صورت گرفت و دیدار ما با نساجی لغو شود.

وی در پایان گفت: بازی با ذوب‌آهن برگزار می‌شود تا تیم ما و برنامه‌ریزی لیگ برتر صدمه‌ای نبیند. فدراسیون فوتبال هم به دلیل این که دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بزرگ‌ترین رویداد باشگاهی در این قاره است، همکاری‌های لازم را با ما انجام داد و امکانات لازم در اختیار پرسپولیس قرار گرفت. امیدواریم حدود ۱۰ روز دیگر همه خوشحال باشند و جشن ملی را پیش‌ رو داشته باشیم؛ البته باید تأکید کنم حضور در دیدار نهایی هم برای فوتبال کشور ما یک افتخار است و امیدواریم به قهرمانی هم برسیم. در بحث بازی با نساجی هم همین بود، نامه‌نگاری‌ها را انجام دادیم و تابع تصمیم سازمان لیگ شدیم و اگر تشخیص بدهند یک مسابقه برگزار شود، قطعا در آن شرکت می‌کنیم و اگر تصمیم به لغو بازی باشد، قطعا تبعیت خواهیم کرد. با توجه به لغو دیدار با نساجی اگر بازی با ذوب‌آهن هم لغو می‌شد امکان داشت در ادامه مسیرمان دچار مشکل شویم. در صورت قهرمانی آسیا، مسابقات جام باشگا‌ه‌های جهان را پیش ‌رو داریم و فشردگی مسابقات امکان دارد پرسپولیس را دچار چالش کند. با این وجود تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم.