عیسی آل کثیر بخشیده نشد و به فینال نمی رسد

باشگاه پرسپولیس امروز منتظر اعلام رای دادگاه عالی ورزش در خصوص محرومیت عیسی آل کثیر است تا شانس خود را در فاصله سه روز مانده به فینال لیگ قهرمانان آسیا برای تعلیق محرومیت ۶ ماهه این بازیکن که از سوی AFC در نظر گرفته شده است بیازماید.

باشگاه پرسپولیس در حالی این قضیه را پیگیری می‌کند که بلیت سفر آل کثیر به کشور قطر نیز تهیه نشده است تا نشان از ناامیدی آنها مبنی بر بخشش مهاجم گلزن این تیم داشته باشد.

همچنین یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نیز با آگاهی از این موضوع برنامه‌ای برای استفاده احتمالی از این بازیکن در نظر نگرفته است.

دیدار تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۵:۳۰ شنبه هفته آینده با اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه الجنوب دوحه قطر برگزار می‌شود.

آل کثیر بخشیده نشد

امیرساعد وکیل مدیر حقوقی باشگاه با اشاره به آخرین اتفاقات در پرونده اعتراض به محرومیت عیسی آل‌کثیر اظهار داشت: به رغم تلاش‌های جدی و شبانه‌روزی باشگاه و ثبت لایحه و پذیرش امکان بررسی صدور دستور موقت در دیوان داوری ورزش (CAS)، بامداد‌ امروز این دیوان طی تصمیمی که به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شد، اعلام کرد عیسی آل‌کثیر اجازه همراهی تیم را در فینال نخواهد داشت و درخواست تیم حقوقی باشگاه، برای حضور این بازیکن در فینال تا تصمیم نهایی در این پرونده توسط دیوان داوری ورزش مورد پذیرش قرار نگرفت.