آخرین خبر از پرسپولیس در قطر قبل از بازی فینال

 کاوه علی‌اسماعیلی مشاور رسانه‌ای و سرپرست کمیته روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: چهارمین روز از اردوی پرسپولیس در قطر با آرامش کامل در جریان است و بازیکنان و اعضای تیم بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای مشغول طی کردن روند برنامه‌های تاکتیکی و فنی هستند؛ وضعیت و شرایط هتل بسیار خوب است و اعضای تیم از شرایط غذایی ابراز رضایت دارند.

وی افزود: مهم‌ترین وظیفه مدیریت باشگاه پرسپولیس در این روزها، کنترل تیم و ایجاد بهترین امکانات ممکن طبق خواسته کادرفنی بود که این امر تحقق پیدا کرد.

علی‌اسماعیلی تصریح کرد: بازیکنان، اردویی آرام و بدون حاشیه را سپری می‌کنند و مهیای حضور در فینال می‌شوند. کمپ تمرینی پرسپولیس با تیم اولسان مشترک و زمین چمن مجموعه ورزشی الگا از کیفیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: از میزبانی کشور قطر در زمینه برگزاری لیگ قهرمانان آسیا 2020 باید تقدیر و تشکر کرد؛ چه بسا اگر امکانات و زیرساخت‌های حرفه‌ای این کشور نبود، ادامه یافتن بازی‌ها تحقق پیدا نمی‌کرد. مسئولان کمیته‌های مختلف کنفدراسیون فوتبال آسیا همکاری کاملی با مدیران اجرایی باشگاه پرسپولیس دارند تا ضعف‌ها برطرف شده و فینالیست‌های حاضر در قطر، شرایط حرفه‌ای و برابری را تجربه کنند.

مشاور رسانه‌ای و سرپرست کمیته روابط عمومی پرسپولیس درباره جای خالی رسانه‌ها در اردوی پرسپولیس، تاکید کرد: در این سفر متاسفانه شرایطی برای حضور خبرنگاران و عکاسان محترم ورزش کشورمان به وجود نیامد و غیر از خبرنگار، عکاس و فیلمبردار اصلی باشگاه، عکاس ایرانی همکار با AFC و یک نماینده از صداوسیما، فرد دیگری از رسانه‌های ورزش کشورمان در اردو حضور ندارد. محدودیت‌ها در جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا در قطر همچنین موضوع واگذاری مجوز پخش زنده و فعالیت رسانه‌ای در لیگ قهرمانان آسیا به یک شرکت معتبر، مهم‌ترین دلایل برای عدم حضور اصحاب رسانه در کنار پرسپولیس بود.

علی‌اسماعیلی تصریح کرد: با این که در اردوی قطر به سر می‌بریم، اما اتفاقات فوتبال ایران را رصد می‌کنیم و در مورد برخی مسائل پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان می‌دهیم، زیرا اعتقاد داریم باید با تمام وجود برای گرفتن حق هواداران و جلوگیری از اقداماتی علیه تیم و باشگاه جنگید.

وی تاکید کرد: پرسپولیس امروز به حمایت همه هواداران نیاز دارد و امیدواریم با دعای خیر مردم کشورمان و همچنین تدابیر کادرفنی و تلاش خالصانه بازیکنان، به هدفمان برسیم.