بازی فینال آسیا مصداق جنگ با دست خالی با یک کشور سراسر مسلح است

نیما نکیسا دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی این تیم برابر تیم اولسان هیوندای کره جنوبی اظهار کرد: این بازی حساسیت زیادی دارد و تیم کره‌ای تا دندان مسلح است و با تمام قوا به مصاف پرسپولیس می‌رود و از شرایط تیمی خوبی برخوردار است، اما ما همانند حریف کره‌ای نیستیم.  

نکیسا بیان کرد: به طور حتم تیم پرسپولیس باید بازی فینال را پیروز شود چرا که این تیم با سختی به این مرحله رسیده و این اتفاق مهم و ویژه‌ای است. به هر حال تیمی که به فینال می‌رسد تنها یک ۹۰ دقیقه پیش رو دارد و  بازی‌های دیگری نیست تا سرخپوشان بتوانند جبران کنند. امیدوارم در این شرایط سخت کرونایی، تیم پرسپولیس یک شادی به مردم هدیه بدهد.  

بازی فینال آسیا مصداق جنگ با دست خالی با یک کشور سراسر مسلح است 

او ادامه داد: من از فوتبالدوستان خواهش می‌کنم که در  بازی فینال آسیا  بحث رنگ را کنار بگذارند تا نماینده ایران با جام قهرمانی به کشورمان بازگردد. کری خوانی را باید کنار بگذاریم و بعد از بازی فینال آسیا این کار را انجام بدهیم. ما چند بازیکن اصلی خود را در فینال آسیا در اختیار نداریم. همچنین این بازی مصداق جنگ با دست خالی با یک کشور سراسر مسلح است. امیدوارم در دیدار روز شنبه یک بازی جذاب از سوی پرسپولیس شاهد باشیم و بازیکنان روحیه تیمی خوبی داشته باشند و با جان و دل برای موفقیت تیم خود جانفشانی کنند.  

دروازه بان اسبق پرسپولیس در پایان گفت: عرق ملی ما ایجاب می‌کند تا برای پرسپولیس نماینده ایران دعا کنیم تا بتواند بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد. اگر چه حریف کره‌ای تیم باکیفیتی است، اما ما هم پرسپولیس هستیم و در چند سال اخیر ۲ بار طعم حضور نیمه نهایی و فینال آسیا را چشیده ایم که این موضوع نشان می‌دهد کره ای‌ها از تیم ما هراس دارند.